    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Thu, 19 Jul 2018 23:39:38 +0200
    <ph0uie$fvh$1@node2.news.atman.pl> <ph17tf$55d$1@dont-email.me>
    <ph2he0$oui$1@node1.news.atman.pl> <ph47ov$n9k$1@dont-email.me>
    <ph4p9v$tqd$1@node1.news.atman.pl> <ph50eo$f0e$1@dont-email.me>
    <ph591a$d9r$1@node1.news.atman.pl> <ph5efk$6hg$1@dont-email.me>
    <ph60p7$6ua$1@node2.news.atman.pl> <ph6g1f$naj$2@dont-email.me>
    <ph7ruc$scg$1@node2.news.atman.pl> <phbib6$9a6$2@dont-email.me>
    <pidlbr$f12$2@node2.news.atman.pl> <pihrun$9n9$1@node2.news.atman.pl>
    <pihuse$bus$2@node2.news.atman.pl> <piptem$n6j$1@dont-email.me>
    <piqiqr$9hl$1@node1.news.atman.pl>
    <w7d2pak39v0a$.xt0umrissz81$.dlg@40tude.net>
    <piqp6s$fqb$1@node1.news.atman.pl> <piqrn8$119$1@dont-email.me>
    <piqtbn$jtp$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 19.07.2018 o 22:46, RadoslawF pisze:
> [...]

    Dowód anegdotyczny. Tak samo zdarzało się, że po aktualizacji przestała
    działać płyta główna, telefon, router. A pewnie i samochód.

    > Ze po aktualizacji przestanie działać pilot jak to ładnie opisał
    > szczęśliwy użytkownik smarta w telewizorze na który nawet aktualizacje
    > wychodziły. :-)

    Dowód anegdotyczny.

    > Nie mam czasu wszystkiego sprawdzać i od wszystkiego się zabezpieczać.
    > W wolnym czasie wolę zajmować się elektroniką a nie szpiegowaniem
    > legalnie kupionych urządzeń.

    Przede wszystkim to można nie włączać opcji szpiegujących. Jeśli nie
    będziesz chciał Netflixa, czy Youtuba to po prostu możesz też nie
    konfigurować sieci w TV - o opcja paranoid. A jeśli byś chciał oglądać
    to taki sam problem masz na zwykłym tv wyposażonym w przystawkę. Ona też
    cię będzie szpiegować. I kamerka w laptopie, windows 10 a nawet 8 w
    pececie, kamera w domu, żarówka w inteligentnym domu, licznik
    elektryczny, ekspres do kawy z funkcją zdalnego supportu, nawigacja, no
    i oczywiście komórka. Możesz przyjąć jedną z dwóch postaw:
    1. Siedzieć przy świeczce z aluminiową czapeczką nałożoną na głowie.
    2. Świadomie analizować ryzyko związane z inwigilacją i starać się
    zabezpieczyć przed tym zjawiskiem.

    --
    pozdrawiam
    MD