  • Data: 2018-07-20 01:27:07
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "yabba" <g...@g...com> wrote in message
    news:ph4u6c$2u0$1@node1.news.atman.pl...
    > Panasonic też szybko porzuca swoje produkty. Mam TV Panasonica z 2012 lub
    > 2013 roku. Firmware zaktualizowało się tylko raz i nie usunęło błędów w
    > działaniu TV.

    Jakie ma błędy w działaniu?

    > Aplikacji smart praktycznie ubywa. Ostatnia nowa pojawiła się chyba z rok
    > temu i była jakimś bzdetem. Kilka użytecznych w tym czasie poznikało.

    Bo generalnie jaka aplikacja (oprócz tej do live streaming) jest użyteczna
    do puszczania na telewizorze? Moim zdaniem w latach 2012-2013
    producenci nastawiali się na ilość tych aplikacji a nie do końca przemyśleli
    ich użyteczność, właśnie gdy weźmie się używanie ich z pilota do TV...
    Nie wiem jak Twój obsługuje kursor myszy na ekranie: mój Samsung '12
    ma czujnik do łechtania palcem, nowsze modele miały już pilota
    z czujnikiem ruchu i wskazywałeś obiekty na ekranie celując w nie pilotem.
    W moim Samsungu też "poznikały" aplikacje, głównie te obsługujące
    zbankrutowane przedsięwzięcia: np. firma Blockbuster, wypożyczalnia
    filmów wideo na kasetach VHS i DVD, miała swój live stream i ten
    Samsung miał do niego apkę. Jak firma Blockbuster splajtowała to
    Samsung usunął apkę. I takich serwisów było sporo. Przetrwało kilka
    serwisów jak Netflix i Hulu czy Vudu lub Crackle czy Amazon Prime
    i do nich apki są.

    > Jedyny plus TV Smarta jest taki, że obsługa jest tym samym pilotem
    > do telewizora. Minusem, że obsługa pilotem jest niewygodna.
    >
    > Wolałbym w tej cenie mieć TV bez smart, i przystawkę z Androidem
    > lub Windows i klawiaturę z touchpadem.

    Ja bym wolał aby ten mój telewizor obsługiwał podłączenie USB
    myszy/klawiatury przez bezprzewodowego dongla. Bo w praktyce
    funkcja przeglądarki internetowej jest niepraktyczna bez tego.