  • Data: 2018-07-20 01:05:31
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:pipsv8$k9v$1@dont-email.me...

    > A kto cię zmusza? Nie ustawisz sieci to nie będzie miał dostępu do
    > internetów. Ewentualnie można się dowiedzieć na jakich portach realizuje
    > telemetrię i wyciąć na routerze. Do tego zakleić kamerkę (jeśli ma) i
    > zapchać kulką z plasteliny mikrofon. I już można używać siedząc w
    > aluminiowej czapeczce :)

    Ja tam nie mam specjalnie nic do ukrycia, ale dla zasady, wolałbym, aby w
    żadnym momencie, z mojego 500/30 Mbps, nic nie zostało uszczknięte, jeśli
    tego wprost nie zaakceptuję. Jak zechce coś zaktualizować i da mi o tym
    znać, to mu net podepnę, a po aktualizacji odepnę bezlitośnie. Telefonu też
    nie zostawiam podpiętego 24/7/365 do sieci, włączam tylko wtedy, gdy JA
    korzystam.
    Na czapeczkę mnie stać, choć folię mam i sam ją sobie zrobię.
    Wolałbym cały ten SMART (nie wiem, w czym miałby mnie uszczęśliwić, nie
    cierpię, jesli ktoś to robi (a nawet tylko usiłuje) na siłę) wręcz wyrwać,
    wylutować części i zmontować jakieś pierdzidełko z Nowoczesnych Zabawek
    Wojciechowskiego. A w miejsce SMARTa, zamontować z tyłu jakiś komputer,
    który płynnie udźwignie 4k. SMARTa chcę widzieć w dyskach, jako monitoring
    sytuacji. I tylko tam na razie.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.