  • Data: 2018-07-20 00:14:54
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-19 o 22:54, RadoslawF pisze:
    > Posiadanie kablówki wyklucza jeden pilot.

    Polska jenzyk, trudna jenzyk :)
    Tak, jak napisałeś, zdanie należy rozumieć, że wykluczającym jest...
    pilot (jeden). A kablówka jest "wykluczanym" (/ą)
    Powinno być "jednego pilota". Co zresztą prawdą nie jest, możesz kupić,
    za naprawdę groszową kwotę (x < dychy!) pilota uniwersalnego. I choć nie
    jest prawdą, że one bywają zgodne z "99% sprzętu RTV", to jednak dają
    możliwość sterowania sprzętem najpopularniejszym.
    Mi się zamarzył e-Mak, polskiej produkcji, ale w międzyczasie odnalazłem
    zagubionego pilota do wieży, więc odpuściłem sobie wydatek tych /circa/
    5 dych...
    Ale ten e-Mak wciąż za mną chodzi, no nie wiem czemu :)
    Choć nawet wyświetlacza nie ma, co wydaje mi się dużą wygodą, ale za to
    obsługuje się jego apdejtowanie poprzez PC-ta, i (podobno) wciąż
    dochodzą nowe sprzęty, którymi może zawiadywać.

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem