  • 51. Data: 2010-11-17 12:47:56
    Temat: Re: Co myĹ?licie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 17.11.2010 13:08, Mawashi pisze:
    > Nie mogę sobie pozwolić na to
    > żeby się rypsnąć i zrobić sobie krzywdę, bo jestem czynnym sportowcem,
    > mam zobowiązania i tak dalej...

    Motocykle nie są bezpieczne, niezależnie od czego zaczniesz. Jak się w
    Ciebie wpakuje jakiś debil to nawet mała pojemność i spokojna jazda nie
    pomoże. Nie mówię, żeby zniechęcić, ale trzeba być swiadomym, że się
    ryzykuje bardziej niż jeżdząc samochodem.

    Zainwestuj w dobre ciuchy. Kup co Ci się podoba i na czym się dobrze
    czujesz. Trenuj, rozwijaj umiejętności i jeździj z głową. Kup sobie
    książki "Motocyklista doskonały" i "Strategie uliczne". Na resztę nie
    masz wpływu.

    --
    ganda

  • 52. Data: 2010-11-17 13:15:00
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-17 13:46, ania pisze:

    > jeszcze bym dopisala:
    > 6. na preclach mowia, ze giees pincet to najlepszy motocykl na swiecie i na
    > pierwszy to juz w ogole super - wiec musi tak byc

    Na preclach piszą żeby samemu się przymierzyć i spróbować. A na pytanie
    ogólne udziela się standaryzowanej odpowiedzi i tyle. Czy ktoś z tej
    odpowiedzi skorzysta - to już inna sprawa.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 53. Data: 2010-11-17 13:38:30
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 13:16, Wojtek Sobociński pisze:

    > Kumpel raz przyjechał na 250tce swojej kuzynki
    > (jeździ na transalpie) i po tym co mówił nawet nie chciało mi się
    > ubierać żeby spróbować.

    I na podstawie slow kumpla stwierdziles ze 250 sie nie nadaje ?
    Dobrze ze nie wiedzialem bo od czasu do czasu podbieralem mojej pani jej
    dwiesciepiedzciesiatke i sie lansowalem po miescie :-)

    > Miałem okazję polatać trochę na suzuki drz 400 -
    > świetny motor na miasto i poza ale już nie w trasę - niemniej jakbym
    > miał kasę to bym sobie kupił jakieś supermoto (ale jednak 520 albo i
    > ponad 600) jako drugi motong.

    Jeszcze nie zaczales jezdzic, a juz potrzebujesz 2 motocykle ? :)
    BTW mozesz napisac dlaczego drz 400 nie nadaje sie na trase ? Chcialem
    sobie wlasnie na trase kupic, ale teraz sam nie wiem czy nie odpuscic i
    nie zostawic sobie detka. Ostatnio na trasie jakos sie nim dalo jechac.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 54. Data: 2010-11-17 13:40:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > I na podstawie slow kumpla stwierdziles ze 250 sie nie nadaje ?

    e to zupelnie jak Ty o LPG ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 55. Data: 2010-11-17 15:26:38
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ibuvd5$thb$...@n...onet.pl...

    > az hamulec nie wydai trza zmienic przod, a moze i rame.

    Chyba odrobinę przesadzacie z tymi hamulcami. Trenowałem awaryjne hamowanie
    GS500, trenowałem Fazerem 600 i zatrzymywałem się na podobnym odcinku (żeby
    nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz nie jest kluczowa w takich
    sytuacjach. Klocki i tak mają większą przyczepność od opon.

  • 56. Data: 2010-11-17 15:29:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-17, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz nie jest kluczowa w takich
    > sytuacjach. Klocki i tak mają większą przyczepność od opon.

    To czemu sie wszedzie nie stosuje pojedynczej tarczy jak to takie wspaniale
    i tanie? Chodzi o dozowalnosc co np. przy mokrym juz ma spore znaczenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2010-11-17 15:36:43
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > To czemu sie wszedzie nie stosuje pojedynczej tarczy jak to takie
    > wspaniale
    > i tanie? Chodzi o dozowalnosc co np. przy mokrym juz ma spore znaczenie.

    Wiem, że chodzi o dozowalność. Sam to napisałem 3 posty wcześniej.
    Jednak inni zarzucają, że jedna tarcza oznacza dłuższą drogę hamowania.

    Uczepiliście się wszyscy tej jednej tarczy, jakby ona była
    nie-wiem-jaką-wadą.

  • 58. Data: 2010-11-17 15:45:40
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin N wrote:
> [...]
    > podobnym odcinku (żeby nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz
    > nie jest kluczowa w takich sytuacjach. Klocki i tak mają większą

    Zmieniłem jedną tarczę w Diversion 600 na dwie w Deauville i odczułem
    pokaźną różnicę, kolejna, ale już niewielka różnica przyszła przy
    zmianie Deauville/VFR. Tak czy siak, nie wdając się w techniczną
    dyskusję, ja już nie kupię motoru z jedną tarczą niezależnie od jego
    osiągów.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 59. Data: 2010-11-17 15:53:28
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > I na podstawie slow kumpla stwierdziles ze 250 sie nie nadaje ?
    > Dobrze ze nie wiedzialem bo od czasu do czasu podbieralem mojej pani jej
    > dwiesciepiedzciesiatke i sie lansowalem po miescie :-)

    No ci Ci mam powiedzieć... jemu się na tyle nie podobało, że mnie się
    nie chciało samemu próbować. Nawet proponował ale odpuściłem. Nie mówię,
    że 250 się nie nadaje tyle że dla mnie też odpada. Miałem kiedyś dawno
    temu etz 150 - oczywiście nie porównuję mz-tki 150 np. z ybr 250 - ale
    bardzo szybko poczułem niedosyt i brak mocy/prędkości/elastyczności.
    Spodziewałbym się tego samego jednak po 250tce.

    > Jeszcze nie zaczales jezdzic, a juz potrzebujesz 2 motocykle ? :)

    Przepraszam, odkąd kupiłem moto pod koniec września zrobiłem 2.5K km :)
    Na drugie moto ani mnie nie stać, ani nie miałbym już gdzie trzymać -
    ale pomarzyć można, nie? :D

    > BTW mozesz napisac dlaczego drz 400 nie nadaje sie na trase ? Chcialem
    > sobie wlasnie na trase kupic, ale teraz sam nie wiem czy nie odpuscic i
    > nie zostawic sobie detka. Ostatnio na trasie jakos sie nim dalo jechac.

    Mój kumpel miał (pisałem tu o kradzieży) i narzekał na częsty serwis. Że
    niby jak pojedzie np. do Hiszpanii to będzie na miejscu musiał olej
    zmieniać. Poza tym to na długą trasę to mało wygodne mi się wydaje, nie
    ma porządnej szyby, słabo z mocowaniem kufrów no i chyba moc za mała
    żeby się wozić z dużym bagażem.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 60. Data: 2010-11-17 16:06:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 16:53, Wojtek Sobociński pisze:

> [...]
    > bardzo szybko poczułem niedosyt i brak mocy/prędkości/elastyczności.
    > Spodziewałbym się tego samego jednak po 250tce.

    Jasne ze 250 na dlugie trasy dla wielkiego goscia jest bez sensu, jednak
    szkoda ze sie nie bryknales bo 250 to rowerek ktorym sie fajnie miesza
    w korku i wieeeele wybacza. A to IMVHO ma wieksze znaczeniena poczatku
    kariery motocyklowej niz zdolnosc do wygodnego pokonywania dalekich tras

    > Przepraszam, odkąd kupiłem moto pod koniec września zrobiłem 2.5K km :)
    a to misie pozajaczkowaly :)
    Przepraszam :)

    > Na drugie moto ani mnie nie stać, ani nie miałbym już gdzie trzymać -
    > ale pomarzyć można, nie? :D

    Po co marzyc, lepiej spelniac zachciewajki! ;)

    > Mój kumpel miał (pisałem tu o kradzieży) i narzekał na częsty serwis. Że
    > niby jak pojedzie np. do Hiszpanii to będzie na miejscu musiał olej
    > zmieniać.

    Czesto jezdzil do Hiszpaniii ?

    pozdr
    newrom