  • 1. Data: 2010-11-15 21:53:59
    Temat: Co wybrać bandyta czy fazer
    Od: alles <adas30@_NOSPAM_tlen.pl>

    Proszę o pomoc w wyborze motocykla
    ciężko mi się zdecydować na zakup motorka waham się pomiędzy Bandytą 1200
    a raz Fazerem 1000. oczywiście z owiewkami.
    A może wy coś doradzicie?
    może jakiś inny motor?
    kwota maksymalnie do 12 tys
    dodam jeszcze że mam 199cm wzrostu
    i że raczej nie interesują mnie 600-ki.
    Do tej pory latam na xj900s dywersja
    proszę o rady i sugestie!!!!

  • 2. Data: 2010-11-16 06:40:02
    Temat: Re: Co wybrać bandyta czy fazer
    Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl>

    > proszę o rady i sugestie!!!!

    a paczyłes na R1200?

    jk

  • 3. Data: 2010-11-16 07:06:51
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > proszę o rady i sugestie!!!!

    może TDM 900 ?

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2010-11-16 07:16:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    alles pisze:

    > Do tej pory latam na xj900s dywersja
    > proszę o rady i sugestie!!!!
    I co z nią nie tak? Napisz co Ci nie pasuje, to pewnie będzie innym
    łatwiej coś doradzić.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2010-11-16 21:46:56
    Od: alles <adas30@_NOSPAM_tlen.pl>

    po kolei odpowiadam R1200 za drogi
    TDM jakoś mi n ie leży
    Swoją dywersję chcę sprzedać bo to anglik i już trochę korozja ją bierze
    i chciałbym mieć już po prostu nowszy motor
    poza tym hamulce w dywersji są beznadziejne

  • 6. Data: 2010-11-17 07:55:24
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    alles pisze:
> [...]
    > i chciałbym mieć już po prostu nowszy motor
    > poza tym hamulce w dywersji są beznadziejne

    A patrzyłeś np na Suzuki DL1000? Być może przy Twoim wzroście byłby wygodny.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-11-17 08:36:48
    Od: alles <adas30@_NOSPAM_tlen.pl>

    Dl1000 to jakoś nie moja bajka
    Głównie skupiam sie na bandycie i fazerze
    i chyba szalka przechyla się na stronę bandyty
    wydaje mi sie że fazer jest dla mnie trochę za mocny

  • 8. Data: 2010-11-17 08:42:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-17 09:36, alles pisze:
    > Dl1000 to jakoś nie moja bajka
    > Głównie skupiam sie na bandycie i fazerze i chyba szalka przechyla się
    > na stronę bandyty
    > wydaje mi sie że fazer jest dla mnie trochę za mocny

    Jeździłeś oboma czy tak sobie filozofujesz?

    Zresztą w tym kontekście równie dobrze mógłbyś rozważać CBF600 czy ER-6.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 9. Data: 2010-11-17 09:14:06
    Od: Alamay <a...@g...com>

    A ja mam Fazera FZS600 i też zastanawiałem się nad bandytą jeszcze
    albo Hornetem(odpadł ze względu na wysoki poprowadzony tłumi a ja chcę
    miejsce na sakwy).

    Mam 186cm wzrostu i jest mi na nim wygodnie.

    Fajny, zwrotny sprzęt, łatwy w obsłudze, jak na 600 ma dobre osiągi -
    znam takich co mówią, że im wystarcza bo fakt lata to nieźle ale ja
    bym jednak litra chciał :D

    Co do CBF600 - to zależy czego chcesz, znajomy ma CBF1000 i powiem, że
    jakiejś różnicy w przyśpieszeniu i prędkości nie widzę... oczywiście
    moment w CBF jest jak w pociągu więc tutaj nie ma co porównywać.

    Ja Fazerke cenie za poręczność, łatwość w prowadzeniu, łatwość w
    jeździe po mieście a i turystycznie po przejechaniu 350km nie czuję
    się obolały. (Jechałem intruderem kumpla trasę 150km to jakas masakra
    była dla dolnych części pleców).

    Pozdro,
    Alam

  • 10. Data: 2010-11-17 09:37:29
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-15 22:53, alles pisze:
> [...]
    > ciężko mi się zdecydować na zakup motorka waham się pomiędzy Bandytą
    > 1200 a raz Fazerem 1000. oczywiście z owiewkami.

    Ja bym wziął fazera 1000, bo w porównaniu z B12:
    - lepsze zawieszenie;
    - lepsze hamulce;
    - wydaje mi się, że jest trochę większy, więc dla Ciebie to zaleta;

    - silnikowo motocykle bardzo podobne, zależy kto co lubi, B12 na pewno
    bardziej hałasuje.

    Inna sprawa, to cena, na pewno w tej samej cenie będziesz miał B12 w
    lepszym stanie/młodszy, bo to jest po prostu tańszy motocykl.

    --
    pzdrv
    donia i F800GS lodówka