  • 1. Data: 2010-11-16 13:06:40
    Temat: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam,
    prawko zdane ;), więc zaczęłam szukać sobie motocykla. Te o pojemności 600
    są chyba za ciężkie dla mnie. Nie czuję się pewnie. Co myślicie o Suzuki
    GS 500 jako pierwszy motor? Pozdro!

  • 2. Data: 2010-11-16 13:28:47
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mawashi" <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
> [...]
    > są chyba za ciężkie dla mnie. Nie czuję się pewnie. Co myślicie o Suzuki

    Pochwalam. Sam kupiłem takiego na początku. W dodatku od kobiety. Ona po
    roku uznała, że GS jest dla niej za słaby i kupiła jakieś 600. Niedługo
    potem na nim fiknęła kozła. GS 500 ma osiągi lepsze od Porsche Boxtera więc
    z całą pewnością potrafi przerosnąć kierowcę.

    W dodatku jest tani w eksploatacji: opony w cenie 400 zł za komplet. Dwa
    cylindry - mniej części. Niższa moc - tańszy łańcuch. Jedna tarcza
    hamulcowa - mniej klocków. Spalanie na poziomie 4.5-4.8 litra na 100.

  • 3. Data: 2010-11-16 13:57:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-16 14:28, Marcin N pisze:

    > W dodatku jest tani w eksploatacji: opony w cenie 400 zł za komplet. Dwa
    > cylindry - mniej części. Niższa moc - tańszy łańcuch. Jedna tarcza
    > hamulcowa - mniej klocków. Spalanie na poziomie 4.5-4.8 litra na 100.

    Wstawianie jednej tarczy jako argumentu ZA motocyklem jest delikatnie
    mowiac niepowaznie :)
    Bo ta moc lepsza od porsza trzeba jakos poskramiac przed winklami ;>

    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 4. Data: 2010-11-16 14:51:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ibu2kt$lin$...@n...onet.pl...

    > Wstawianie jednej tarczy jako argumentu ZA motocyklem jest delikatnie
    > mowiac niepowaznie :)
    > Bo ta moc lepsza od porsza trzeba jakos poskramiac przed winklami ;>

    Prawie wszystkie "moje zalety" można przekuć na wady.
    A to tani łańcuch - szybciej się rozciągnie, a to tanie opony - gorzej
    trzymają się drogi, a to hamulce trudniej się dozuje.

    Nie zmienia to jednak faktu, że z ekonomicznego punktu widzenia - są to
    zalety.

  • 5. Data: 2010-11-16 15:27:45
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Mawashi wrote:
    > prawko zdane ;), więc zaczęłam szukać sobie motocykla. Te o
    > pojemności 600 są chyba za ciężkie dla mnie. Nie czuję się pewnie.
    > Co myślicie o Suzuki GS 500 jako pierwszy motor? Pozdro!

    Myślimy, że ok.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 6. Data: 2010-11-16 15:48:34
    Od: Tekus <t...@t...com>

    W dniu 2010-11-16 14:06, Mawashi pisze:
> [...]
    > 600 są chyba za ciężkie dla mnie. Nie czuję się pewnie. Co myślicie o
    > Suzuki GS 500 jako pierwszy motor? Pozdro!

    Nie wiem czemu ludziska biorą to moto na swoje pierwsze wozidełko.
    Patrze na te 2oo i nuda Panie, normalnie jak opera. Nie odczuwam żadnych
    emocji. Jeżeli tylko ekonomia przemawia to może trza kupić migawkę
    (bilet miesięczny)na transport publiczny :p
    --
    Teku
    tekus.net

  • 7. Data: 2010-11-16 15:54:59
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    No to lux :D:D:D:D Kiedy ta wiosna znowu?! :D

  • 8. Data: 2010-11-16 15:56:49
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Tekus pisze:

> [...]
    > emocji. Jeżeli tylko ekonomia przemawia to może trza kupić migawkę
    > (bilet miesięczny)na transport publiczny :p

    Pierwszy motocykl ma zapewnic bezbolesne wejscie w swiat zmotoryzowanych
    jednosladów i zdobycie doswiadczenia a nie emocje.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2010-11-16 16:02:14
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    To, że chcę GS 500 na pierwszy motor to dlatego, że jak usiadłam na 600 to
    był za ciężki. Nie będę sobie oczu mydlić że sobie od razu na nim poradzę,
    bo już widzę, że nie, bo mi zwyczajnie za ciężko. A zapytałam o Suzuki, bo
    taki dzisiaj rano oglądałam, jeździłam, podoba mi się i tak dalej...

  • 10. Data: 2010-11-16 16:10:30
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Mawashi pisze:
    > To, że chcę GS 500 na pierwszy motor to dlatego, że jak usiadłam na 600

    A co to za motocykl 600? GS 600?

    > Suzuki, bo taki dzisiaj rano oglądałam, jeździłam, podoba mi się i tak

    Jak się podoba, to najważniejszy warunek spełniony.

    --
    pozdrawiam
    Piotr