  • 1. Data: 2010-11-15 11:22:59
    Temat: Fajne dróżki na moto blisko W-wy
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Kóleżanki i kóledzy,
    ponieważ sezon się kończy powoli jednak,proponuję z braku innych pożytecznych
    zajęć podzielić się wiedzą gdzie,dokąd i którędy jezdzicie "wokół komina" w
    okolicach miasta stołecznego.Nie zawsze ma się czas na kilkusetkilometrową
    wyprawę,czasami warto pośmigać po okolicy,tylko po to coby się przejechać.
    Dobry asfalt,zakręty,niewielki ruch,na pewno też tak macie...?
    Na początek moje typy:

    1)Brwinów - Błonie (wraz z odgałęzieniami asfaltowymi)
    2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki bajeczna
    ścieżka asfaltowa
    3)Jak sobie przypomnę to wrzucę więcej

    Pozdro,
    Krzyś CBF 600NA

  • 2. Data: 2010-11-15 18:23:06
    Temat: Re: Fajne dróżki na moto blisko W-wy
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-11-15 12:22, km pisze:
    > 2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki

    Ej, w lewo od Konstancina to jest w dół.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2010-11-15 19:10:49
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Alf/red/ <a...@u...waw.pl> napisał(a):

    > Ej, w lewo od Konstancina to jest w dół.

    Właśnie to miałem na myśli:w dół.

  • 4. Data: 2010-11-15 19:52:27
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik " km" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Krzyś CBF 600NA

    O, ktoś również lata na CBF600 :)
    Ja polatać po zakrętach to wyjeżdżam na Warmię i Mazury.
    W okolicach Wawki strasznie się męczę.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 5. Data: 2010-11-15 19:56:16
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

> [...]
    > Na początek moje typy:
    >
    > 1)Brwinów - Błonie (wraz z odgałęzieniami asfaltowymi)

    Fajna. Często tamtędy jeżdżę choć trochę się zraziłem odkąd mnie policja
    złapała na przekroczeniu koło domu weselnego (co prawda puszką a nie na
    motongu więc się nie liczy chyba).

    Po Milanówku też się fajnie jeździ.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 6. Data: 2010-11-15 20:22:26
    Od: a...@h...pl

    " km" <b...@g...pl> writes:

> [...]
    > wyprawę,czasami warto pośmigać po okolicy,tylko po to coby się przejechać.
    > Dobry asfalt,zakręty,niewielki ruch,na pewno też tak macie...?

    Całe miasto - nocą.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 7. Data: 2010-11-15 20:26:14
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 319 roku bieżącego, Alf/red/ zeznał(a) jak następuje:

    Kurde jaki ten świat mały. Nie wiedziałem, że tutaj też się udzielasz,
    chodź mogłem się spodziewać po Twojej odpowiedz apropos zbierania
    śladów :-)

    A co do tematu, ja wczoraj explorowałem S8 :-)))
    ale niedługo ja otworzą to już nie będzie frajdy :-)

    BTW: Nie bij, ale nie miałem ze sobą nuvi :-(

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 8. Data: 2010-11-15 20:36:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Lis, 21:22, a...@h...pl wrote:

    > Całe miasto - nocą.

    Oj tak, szczególnie autostrady tzn. siekiera i wisłostrada ;-)

    Ja od siebie dodam jeszcze małą winkielnię Marki - Legionowo :-) O te:
    http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 (to akurat jest połowa tej
    traski).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-11-15 20:57:36
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 15 Nov 2010 21:22:26 +0100, <a...@h...pl> wrote:

    [...]
    > Całe miasto - nocą.

    Tylko teraz w nocy już się robi chłodnawo, a w zimie to w ogóle :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 10. Data: 2010-11-15 21:12:12
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-15 12:22, km pisze:

    > 2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki bajeczna
    > ścieżka asfaltowa

    Siema,

    w moich okolicach jest znacznie więcej fajnych, wąskich, krętych i mało
    (nie licząc rowerzystów w łykendy) dróg... Nie zawsze z dobrym asfaltem,
    ale co to dla Trampka... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175