  • 1. Data: 2010-11-16 18:40:06
    Temat: Honda Transalp XL 700 V
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Popelnilem znow grafomanski tekst, tym razem na temat Transalpa.

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/169129.html

    Zona mowi ze strasznie nudny i techniczny, hmmm, zawsze jej sie podobalo
    to co pisalem, wiec jest nadzieja ze teraz spodoba sie tym, ktorym sie
    moje wczesniejsze "dziela" sie nie spodobaly.

    Kto nie ma ochoty na czytanie a chcialby poogladac fotki, moze od razu
    przejsc do galeryjki

    http://www.piomay.riders.pl/foto/10transalp/

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2010-11-16 20:33:43
    Temat: Re: Honda Transalp XL 700 V
    Od: Krzysztof Thomas <p...@g...com>

    On 16 Lis, 19:40, Piotr May <p...@r...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/169129.html
    >

    > Kto nie ma ochoty na czytanie a chcialby poogladac fotki, moze od razu

    jesli mozna: gdzie robiles zdjecia, te lesne?

    pzdr
    krzychut

  • 3. Data: 2010-11-16 21:09:25
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-16 21:33, Krzysztof Thomas pisze:

    > jesli mozna: gdzie robiles zdjecia, te lesne?

    Między Bytowem a Miastkiem, w połowie drogi mniej więcej.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2010-11-17 00:03:23
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message
> [...]
    > to co pisalem, wiec jest nadzieja ze teraz spodoba sie tym, ktorym sie
    > moje wczesniejsze "dziela" sie nie spodobaly.

    Drogi Piomay,

    Twoj artykul jest skrajnie beznadziejny.
    Zgadzam sie z Twoja zona, że nudny, jak na mnie niespecjalnie techniczny, w
    ogole kompletnie nic ciekawego tam nie ma.

    Zadnych konkretow poza tym, ze duzo pali jak go krecisz az do odciecia
    zaplonu i ze ma abs, ktory sie czasem wlacza - gratuluje przenikliwosci.

    "Sie dobrze jezdzi" to nie jest zadna informacja.

    Sie dobrze jezdzi po zakorkowanym miescie - w porownaniu z goldwingiem -
    wybacz, ale takie glebokie prawdy to mozna napisac patrzac na zdjecie w
    katalogu.

    Sie dobrze jezdzi po blotnistym lesie - taa... pewnie tez w porownaniu z
    goldwingiem

    Jezdziles poprzednimi wersjami transalpa? Porównaj. Jezdziles v stromem?
    Napisz cos o nim. BMW f 650? Yamaha Tenere? Goldwing?

    Do kompletu bledy stylistyczne, gramatyczne i interpunkcyjne.

    Faktycznie czysta grafomania. Pisanie dla samego pisania plus skromna
    reklama firmy, która pozyczyla motocykl.

    Do kompletu z beznadziejnym tekstem - beznadziejne zdjecia. Calosc
    generalnie na poziomie "Pani domu". Moze popros o recenzje na
    pl.soc.dom.kuchnia.kotlety.mielone, tam bardziej stosowny adresat.

    pozdrawiam,

    greg

  • 5. Data: 2010-11-17 08:42:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-16 19:40, Piotr May pisze:
    > Popelnilem znow grafomanski tekst, tym razem na temat Transalpa.
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/169129.html

    tey, mowisz ze to cos ma cokolwiek wspolnego z trampiem co go tlukli
    dwie dekady ? :)
    Chociaz w sumie.. dwa kola i kierownica, czyli calkiem duzo podobienstw ;)

    pozdr
    newrom
    PS. ten nowy ma to tyle wspolnego ze starym trampkiem gl 1000 z gl1800

  • 6. Data: 2010-11-17 09:35:12
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-17 01:03, greg pisze:

    [cut]
    > Do kompletu z beznadziejnym tekstem - beznadziejne zdjecia. Calosc
    > generalnie na poziomie "Pani domu". Moze popros o recenzje na
    > pl.soc.dom.kuchnia.kotlety.mielone, tam bardziej stosowny adresat.

    Dzieki za konstruktywna krytyke :)
    btw, szukalem tej grupy na niusach ale nigdzie jej nie ma.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2010-11-17 10:27:51
    Od: "greg" <g...@f...com>

    >W dniu 2010-11-17 01:03, greg pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Dzieki za konstruktywna krytyke :)

    Any time...

    W sensie, że nie chciałem Ci sprawić przykrości, ale jak pytasz, to mówię.

    > btw, szukalem tej grupy na niusach ale nigdzie jej nie ma.

    naprawde?
    zdawało mi sie że jest taka...

    to sorry, moja pomyłka

    pozdro
    greg

  • 8. Data: 2010-11-17 10:33:15
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-17 11:27, greg pisze:

    > "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message

    > Any time...
    >
    > W sensie, że nie chciałem Ci sprawić przykrości, ale jak pytasz, to mówię.

    Ironia musi Cie kopnac w dupe zebys zrozumial ?
    Co mowisz? oprocz bluzgania nic tam ciekawego nie wyczytalem. Bo to, ze
    Tobie sie artykul nie podoba zrozumialem. Nie musi.

    > naprawde?
    > zdawało mi sie że jest taka...
    >
    > to sorry, moja pomyłka

    ok. Poszukam na forach gospodyn domowych.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 9. Data: 2010-11-17 10:58:55
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-17 11:33, Piotr May pisze:
    > Ironia musi Cie kopnac w dupe zebys zrozumial ?

    No to ja też nie załapałem, że pisałeś: "Dzieki za konstruktywna krytyke
    :)" ironicznie.

    > Co mowisz? oprocz bluzgania nic tam ciekawego nie wyczytalem. Bo to, ze
    > Tobie sie artykul nie podoba zrozumialem. Nie musi.

    Nie przesadzaj, może w niewybrednych słowach, ale bluzgania się nie
    dopatrzyłem.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 10. Data: 2010-11-17 11:18:12
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-17 11:58, duddits pisze:

    > No to ja też nie załapałem, że pisałeś: "Dzieki za konstruktywna krytyke
    > :)" ironicznie.

    > Nie przesadzaj, może w niewybrednych słowach, ale bluzgania się nie
    > dopatrzyłem.

    ok, nie kazdemu moze sie podobac, ale krytyka Grega do konstruktywnych
    (wg mnie) nie nalezala.
    dla mnie EOT

    --
    piomay