    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co może Pan Władza
    Date: Wed, 20 Nov 2013 14:54:55 +0100

    W dniu 2013-11-20 14:01, Krzysztof 45 pisze:

    > Policja to jedno. A wyrok sądu nie wzrusza? To typowy zamordyzm.

    Zamordyzm, ROTFL.

    Typowy wyrok nakazowy, składa się sprzeciw i dopiero wtedy się
    odbywa normalna rozprawa, jeżeli są ku temu podstawy. Trudno by do
    każdej sprawy o wykroczenie przeprowadzać pełne postępowanie. Przy
    okazji można złożyć skargę na pracę sądu itd.
    Różnych sędziów można trafić, ale droga nie jest zamknięta.