  • Data: 2014-07-02 18:47:23
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: "Bambaryla" <b...@o...gof> szukaj wiadomości tego autora

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:lt88r95a776j5ukiij62r4jct3jhpr4e6m@4ax.com...

    > Sproboj w miescie poskuchac na amatorskich pasmach KF w dzien. Nei da
    > sie ze wzgledu na zaklocenia.

    > Wydaje mi sie ze to wlasciwosci jonosfery az nei sprawa "starzukow
    > spzred wojny"

    Tak, to z pewnoscia zasluga jonosfery oraz anten.
    Moc radiostacji A!/A2 okolo 8-10 [W] emisji CW, sztab Andersa w Uzbekistanie
    utrzymywal tym lacznosc z Londynem
    http://archive.today/OkFR
    BTW: Ciekawe czy dzisiejsze sprzety z ROHS beda tak sprawne po
    siedemdziesiatce?
    http://www.youtube.com/watch?v=CsL7ekFLPGs

    > Pogoglyuj na Radiostacja Blyskawica. Nadawala na dlugosci fal okolo 50
    > m i 30 m

    Blyskawica podobno z zalozenia byla broadcast_radio.
    http://www.sppw1944.org/pamiec/repliki/replika02.jpg
    no i te 40[W], slyszalne w Londynie