  • Data: 2014-07-02 18:02:25
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał
    ACMM-033 napisało:
> [...]

    Az pewnego poranka zabraklo teleranka, bo sie ludziom tylko wydawalo
    ..

    >Gdyby tak się stało, to szansa, że pół roku później autobusiarza
    >internowali, wydatnie by się zwiększyła. A stąd już prosta droga
    >do tego, by po kolejnych siedmiu latach (chudych) zostać -- jako
    >represjonowany -- senatorem, posłem, ministrem transportu, lub
    >choćby wójtem. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, jak
    >głosi mądrość ludowa.

    Frasyniuk we Wroclawiu pare razy probowal sie zalapac do polityki.
    Slynne nazwisko, niczym sie chyba publice nie naraził, a jednak
    poparcie spoleczne okazało sie znikome.

    Ale juz mial firme transportowa i chyba dobrze mu sie zylo.

    J.