  • 21. Data: 2009-06-29 20:17:11
    Temat: Re: Co lepsze dobry C2Duo czy Quad
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > PS nie korzysta? Sciągnij proszę triala... zapodaj jakiegoś Motion Blur'a
    > coby się długo liczył (np radial na obrazie 2500x2500) wszystkie 4rdzenie
    > obciążone 100%.
    >
    > Do PS CS4 quad core jak najbardziej wskazany!

    a jak jest w kwestii obslugi przez te nowe PSy tcy mocy kart graficznych
    (CUDA) gdzieś słyszałem ale nie wiem fdokładnie o co chodzi. Nie wiem
    czy warto sobie tym zaprzątać uwagę...

    Roger

  • 22. Data: 2009-06-29 21:30:25
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-06-29 14:25, Roger from Cracow pisze:
    > Pod wzgledem obrobki grafiki maszyna zlozona na szybim C2D
    > czy w podonej cenie jakiś niższy procesor Quad ? Gry nie maja
    > tutaj znaczenia głownie obrobka zdjec. Przyznam, ze nie mam
    > zielonego pojecia :(

    i7 920 :-)

    http://www.anandtech.com/bench/default.aspx?p=56&p2=
    47

    Niestety stronę z popularnym testem PS'a wymiotło.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 23. Data: 2009-06-29 21:55:25
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Niestety stronę z popularnym testem PS'a wymiotło.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Tomasz Jakubowski

    a pamietasz jakie byly konkluzje w tym tescie ?

    Roger

  • 24. Data: 2009-06-29 22:21:49
    Od: Aleksander Turczyn <o...@g...kom>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:55:25 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > a pamietasz jakie byly konkluzje w tym tescie ?
    > Roger

    http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4545-2

    To inny syntetyczny test z ps cs3 ... ogolnie procka z 4 rdzeniami chyba
    nie warto za taka kase ...

    Pozdrawiam,
    Olek

  • 25. Data: 2009-06-29 22:43:49
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander Turczyn" <o...@g...kom> napisał w wiadomości

    > http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4545-2
    >
    > To inny syntetyczny test z ps cs3 ... ogolnie procka z 4 rdzeniami chyba
    > nie warto za taka kase ...

    kosztuje tyle samo co mocniejszy C2D generalnie.
    W tym tescie jest CS3 a jest juz CS4 który prawdopodobnie
    coś zmienił w temacie. Poza tym zostaje jeszcze Lightroom

    Chyba powoli się skłaniam ku 4 rdzeniom.

    Roger

  • 26. Data: 2009-06-29 23:12:14
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-06-29 23:55, Roger from Cracow pisze:

    > a pamietasz jakie byly konkluzje w tym tescie ?

    Naturalnie :-)

    http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t
    =170063

    PS. Pliczek z testem i opisem gdzieś mam jakbyś chciał się pobawić ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 27. Data: 2009-06-30 05:55:38
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Do wyboru jest wypasiony Core2Duo np. E8400 3.0GHz podkręcony na
    > ~3.4GHz albo w tej cenie mniej wypasiony Quad 2,66GHz BOX z mniej
    > cache... ? Ktorego pewnie tez da się podciągnąć trochę w góre.

    Wez duo, z tym ze E7400 tez idzie na 3.4GHz ;)

  • 28. Data: 2009-06-30 05:56:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > kosztuje tyle samo co mocniejszy C2D generalnie.
    > W tym tescie jest CS3 a jest juz CS4 który prawdopodobnie
    > coś zmienił w temacie. Poza tym zostaje jeszcze Lightroom
    >
    > Chyba powoli się skłaniam ku 4 rdzeniom.

    Ta, mozna pisac a Jasio swoje...

  • 29. Data: 2009-06-30 06:01:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > a jak jest w kwestii obslugi przez te nowe PSy tcy mocy kart
    > graficznych (CUDA) gdzieś słyszałem ale nie wiem fdokładnie o co
    > chodzi. Nie wiem czy warto sobie tym zaprzątać uwagę...

    Jak nie wiesz, to oczywiscie warto ;)

  • 30. Data: 2009-06-30 06:03:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    Roger from Cracow pisze:

    > a jak jest w kwestii obslugi przez te nowe PSy tcy mocy kart graficznych
    > (CUDA) gdzieś słyszałem ale nie wiem fdokładnie o co chodzi. Nie wiem
    > czy warto sobie tym zaprzątać uwagę...
    >
    > Roger

    W menu help masz link do strony adobiego, na ktorej pisza jakie karty
    daja wspomaganie. Tylko nieliczne.

    Marx