  • 81. Data: 2009-07-02 04:34:39
    Temat: Re: Co lepsze dobry C2Duo czy Quad
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Janko Muzykant <j...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Tak sobie czytam o tym kręceniu i zastanawiam się, czy nie jestem z
    > innej planety - używam e3850 (3GHz) i nie mam zamiaru go podkręcać ani
    > herca, bo wreszcie szybkością wystarcza do wszystkiego, a za to go nie
    > słychać, nie mówiąc o niższych rachunkach (jeśli komputer pracuje
    > kilkanaście godzin na dobę).
    > Co wy robicie w tym szopie, że wciąż mocy mało? :)

    Ja robię w szopie trochę, ale głównie w video, paru innych sprawach i
    ten sam komp jest do rozrywki - video i gry potrafią zużyć sporo
    zasobów, w zasadzie tyle na ile im pozwolisz. Co do rachunków - zwracam
    na to uwagę i mój komp bez obciążenia bierze 120 W (e8500 brał 105 W),
    skacze pobór tylko na czas wykonywania operacji, bardzo płynnie
    regulowany, głównie przez grafikę i procesor. Stosunek wydajności do
    ilości prądu jest lepszy niż był kiedyś, oszczędności są spore bo na
    biegu jałowym zużywa mniej niż starszy sprzęt, a na pełnym potrafi
    zrobić to co trzeba szybciej. Wspomniany procek ma mniej niż 50°C i jest
    cicho, ale oczywiście nie na chłodzeniu intela, duo są jeszcze
    zimniejsze (zresztą grafika zużywa kilka razy więcej niż procesor).
    System na jałowym obniża i tak taktowanie do minimum, takie rzeczy jak
    przeglądanie stron czy obrazków są praktycznie biegiem jałowym.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8