  • 1. Data: 2009-06-28 22:11:07
    Temat: sony dsc-hx1
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    jestem totalnym amatorem, który strzela zdjęcia "strasznym" kompaktem
    (nikon sq) odkąd porzuciłem Zenita 12xp. Od pewnego czasu zastanawiam się
    nad zakupem jakiego lepszego aparatu, ważne aby miał możliwość nagrywania
    filmów w rozdzielczości powyżej 640x480, a jakość tego filmu aby była
    dobra. Dzisiaj przez przypadek trafiłem na sony dsc-hx1, przeglądane testy
    są bardzo pozytywne, problemem jest jednak cena, która zaczy na się od
    1700, wolałbym coś bardziej koło 1000zł.
    Czy warto brac tego sony w tej cenie, czy znalazło by się coś równie
    dobrego/lepszego, a w niższej cenie?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas