  • 11. Data: 2009-06-29 18:01:38
    Temat: Re: Co lepsze dobry C2Duo czy Quad
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Przyznaję. Do LR im więcej korów tym lepiej.

    W ogole ten LR to niezla kobyla jest 3GB ram + 2*2.5GHz to minimum...
    buuuuuu...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 12. Data: 2009-06-29 18:42:10
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > W ogole ten LR to niezla kobyla jest 3GB ram + 2*2.5GHz to minimum...
    > buuuuuu...

    W chwili obecnej uzywam go na 2GB + 2*1.7GHz i to
    jeszcze notebooku... miesiac przyznam, ze sie wk...lem
    ale teraz juz sie przyzwyczailem :) da sie pracowac choc
    jest to meczace.

    Roger

  • 13. Data: 2009-06-29 18:59:56
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:h2afrb$ogc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Są programy do obróbki fotografii ładnie skalujące się na wielu rdzeniach,
    > np. wspomniany Adobe PS Lightroom. Wszystko zależy od używanego
    > oprogramowania.

    a co lepsze wiecej RAM i system 64 bit czy jednak XP z jego max
    4GB ??

    Roger

  • 14. Data: 2009-06-29 19:01:43
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Taki Adobe PS Lightroom zjada dowolna liczbę korów i GHz, więc w tym
    > przypadku warto rozważyć procesor C2Quad jako rozwiazanie zauważalnie
    > szybsze ;-)

    Do wyboru jest wypasiony Core2Duo np. E8400 3.0GHz podkręcony na
    ~3.4GHz albo w tej cenie mniej wypasiony Quad 2,66GHz BOX z mniej
    cache... ? Ktorego pewnie tez da się podciągnąć trochę w góre.

    Roger

  • 15. Data: 2009-06-29 19:07:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > a co lepsze wiecej RAM i system 64 bit czy jednak XP z jego max
    > 4GB ??

    System 64bit.

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 16. Data: 2009-06-29 19:21:15
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Roger from Cracow wrote:

    > a co lepsze wiecej RAM i system 64 bit czy jednak XP z jego max
    > 4GB ??

    Jedno i drugie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 17. Data: 2009-06-29 19:35:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Jedno i drugie ;-)

    - Kawę czy herbatę?
    - Poproszę.

    :)

  • 18. Data: 2009-06-29 19:50:20
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > - Kawę czy herbatę?
    > - Poproszę.
    >
    > :)

    Dokładnie. A LR i tak to wciagnie jedna dziurka, ze nie zauwazysz ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 19. Data: 2009-06-29 19:52:01
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    de Fresz wrote:

    > PS w bardzo niewielkiej liczbie operacji korzysta z więcej niż jednego
    > rdzenia, tak to tylko przerzuca z jednego na drugi, więc ja bym brał
    > Duo. Spawdź jeszcze jak jest z pozostałym softem którego używasz.

    PS nie korzysta? Sciągnij proszę triala... zapodaj jakiegoś Motion
    Blur'a coby się długo liczył (np radial na obrazie 2500x2500) wszystkie
    4rdzenie obciążone 100%.

    Do PS CS4 quad core jak najbardziej wskazany!

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 20. Data: 2009-06-29 19:54:47
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > z video niemam w ogole nic wspolnego w zasadzie.

    ale przy robocie z panoramą 10k po szerokości Ci się przyda. Brałbym 4
    rdzenie (tak jak pisałem już wcześniej w odpowiedzi na czyiś post - PS
    CS4 korzysta z wielu rdzeni)