  • Data: 2012-05-17 13:44:10
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:jp2j5r$vjf$1@news.icm.edu.pl...

    > Nic nie pisałem akurat o Poznaniu, to Ty uparłeś się na punkt widzenia
    > warszawiaka, ja piszę z punktu widzenia niewarszawiaka.

    A kto to napisal:
    "Nawet dojazd do Warszawy w dwie strony i 4 osoby zbiorkomem może sięgnąć
    800
    zł.
    Już nie mówiąc o tym, że do połowy Niemiec dojadę w czasie potrzebnym między
    wyjściem z domu a startem samolotu."

    Wiec nie pierdziel, ze to ja zaczalem o Warszawie - bo zaczales Ty i do tego
    sie odnosilem, piszac o lotnisku,
    A o Poznaniu napisales w nastepnym zdaniu - nie rozumiesz tego? I Tom
    wlasnie na to zwrocil uwage.

    EOT

    --
    Axel