  • Data: 2012-05-17 21:39:25
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Nie.
    >Oglądałem ceny charterów w interesują mnie miejsca, zazwyczaj
    >kosztują niewiele taniej niż cała impreza w najtańszej wersji, ale
    >jednak ze spaniem i jedzeniem.

    Ale ja mialem na mysli loty "liniowe".
    Glupia sprawa ... nie potrafie sie doszukac ile tam kosztuje "zwykly"
    bilet.
    Lot nie lata, Lufthansa nie lata, KLM nie lata .. co lata ?

    Iberia lata, z Berlina za drobne 300 euro.

    >Lot ma sens, jak kosztuje ze 150-300 zł w jedną stronę, a nie jak
    >kosztuje 1000.

    Zachcialo sie urlopu na Kanarach, to trzeba zaplacic :-)
    Tak czy inaczej - samochodem tam nie dojedziesz :-)

    >A Ty nie masz?

    Ja mam, ale wielu rodakow nie ma :-)

    >W życiu nigdy, nawet pieszo szybciej do niej dojdę.
    >Pisałem Ci niedawno, że do A2 mam z 500 m.....

    Do wjazdu ?

    Ale skad wiesz ile kolega ma do terminalu na Okeciu ? :-)

    J.