  • Data: 2012-05-17 16:28:48
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup

    >Charterem za kosmiczną kasę, ale takich lotów to ja w ogóle nie
    >liczę.

    A nie odwrotnie ? Czartem za mala kase, pod warunkiem ze biuro podrozy
    zbierze 150 pasazerow ?

    >Chodziło o to, że nie zawsze mieszkanie w Warszawie to taki plus w
    >lataniu....
    >Jak dojadę tym samochodem do Berlina, to polecę bez przesiadki.

    No, dobrze ci pisac odkad masz autostrade :-)

    Tym niemniej na dwoje babka wrozyla, zanim ty dojedziesz do
    autostrady, to kolega dojedzie do lotniska, jak dobrze pojdzie to
    bedzie w Berlinie przed Toba. I oczywiscie nie ma problemu z
    parkowaniem samochodu, a raczej z placeniem za to :-)

    A jak pojdzie zle, to mu bagaz zagubia, albo wulkan wybuchnie i bedzie
    w Berlinie dwa dni siedzial plus trzeci dzien w pociagu do domu :-)

    Po czym biura podrozy przekalkuluja wszystko jeszcze raz i trzeba
    bedzie doliczyc transport z Warszawy do Modlina :-)

    J.