  • Data: 2012-05-16 10:34:30
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:4fb2c253$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...

    > Spróbuj mi wskazać jakiś ciekawy w Charleroi tak dla przykładu.....

    Mowie o Warszawie - gdzie indziej to sobie sam szukaj.

    > A ja nie latam drogimi, zwłaszcza jeśli chciałbym, żeby wychodziło to
    > taniej niż dojazd samochodem.

    A ja latam w miare tanio normalnymi liniami. Bez doplat za bagaz, ladowan i
    wylotow z zadupia itp.

    > Reasumując - tam gdzie się da, jadę z rodzinką samochodem, tam gdzie się
    > dojechać nie da, bo np. ocean albo śnieg przeszkadza, latam samolotem.

    Ja zwykle spedzam wakacje tam, gdzie sie nie bardzo da dojechac.

    > Samochodem jadę bo lubię, bo nie jest drożej niezależnie od tego co
    > twierdzisz, tylko taniej, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie koszty.

    Podalem Ci konkretny przyklad z zycia. Masz jakies watpliwosci, ze _dla
    mnie_ jest taniej (i wygodniej) samolotem?

    > Lecąc samolotem nie jestem w stanie obejrzeć nawet części tego co
    > zamierzam,

    Pozyczajac samochod na miejscu? Dokladnie tyle samo. A moze i wiecej, bo nie
    jestem zmeczony kilkudniowa jazda do celu podrozy.

    > zwłaszcza po drodze.

    Trzeba sie zdecydowac - albo sie zwiedza "po drodze" albo "na miejscu".
    Zreszta - trudno powiedziec, ze "na miejscu" - ja zwykle podczas urlopu
    robie wypozyczonym samochodem kilka tysiecy kilometrow...

    --
    Axel