  • Data: 2012-05-17 11:15:14
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup

    >Ty jakis kompleks masz? To chyba daje sie leczyc? Poznan tez nie jest
    >pepkiem swiata, co probujesz udowodnic, a my zaprzeczamy.

    Ale przeciez dobrze napisal. Niektorzy moze mieszkaja przy Okeciu i
    samolotem jest im wygodnie. Wiekszosc nie mieszka w Warszawie i optyka
    sie zmienia. No dobra - w innych miastach tez sa lotniska, ale lotu
    bezposredniego moze nie byc. Wrecz powiedzialbym ze z reguly nie ma,
    choc do popularnych kurortow bywaja czesciej.

    No i wtedy okazuje sie ze podroz samolotem wcale nie jest taka fajna,
    a samochodem nawet szybciej. A jak sie jeszcze trafi na przygody, to
    juz czlowiek zaluje ze nie pojechal samochodem.

    O taka np podroz Wroclawia do Hamburga. A przeciez to i tak duze
    miasta - mozna chciec np z Walbrzycha do Soltau (Heide Park).

    J.

    > Ale ja nigdy nie mówiłem, że samolotem w żadnym wypadku nie może być
    > taniej.
    > Sam mogę sypnąć setkami przykładów i destynacji, że tak właśnie
    > będzie.

    A ja nigdy nie mowilem, ze zawsze jest taniej samolotem. Mowilem, ze
    jest
    wygodniej - z mojego punku widzenia.

    > Mówiłem za to, że może być taniej samochodem, a wręcz, że przeważnie
    > jest taniej.

    Nienienie - probowales wykazac, ze nie mam racji, ze samolotem wyjdzie
    mi
    taniej.

    > Ależ skąd, wystarczy następny wyjazd tak zorganizować, aby
    > noclegi/atrakcje wypadały w innych miejscach.

    Patrz *) ponizej

    > Oczywiście.
    > Czasem korzystam.
    > Tylko że dziwnym trafem najlepiej wspominam letnie wakacje na
    > których byłem samochodem.

    Cos - ja akurat nienajlepiej. Za to najlepiej 2 tygodnie spedzone w
    samochodzie (przejechane prawie 4 tys.km OIDP), potem tydzien
    odpoczynku, a
    do tego prawie 20 tys.km samolotami (bo sie jeszcze okazalo, ze
    oddanie
    samochodu w innym miescie kosztuje tyle, ze bardziej sie oplacalo
    oddac
    samochod, poleciec samolotem w 4 osoby, i pozyczyc na miejscu drugi
    samochod)

    > -nocleg w Zwardoniu, zaczerpnięcie górskiego powietrza
    > -nocleg w Mikulovie

    *) - no i coz takiego zwiedzales w okolicach Zwardonia i Mikulowa?
    Wlasnie
    takie _bezproduktywne_ noclegi mialem na mysli...

    Ale moze juz skonczymy temat, co? Bo raczej do porozumienia nie
    dojdziemy.

    --
    Axel