  • Data: 2012-05-16 16:41:35
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:4fb36b67$0$1296$65785112@news.neostrada.pl...

    > No a ja mówiłem ogólnie - o plusach i minusach transportu samolotowego vs
    > samochodowego.

    Taaa, ogolnie. Tyle, ze wylacznie ze swojego punktu siedzenia :-P I to Ci
    wlasnie wytkal Tom N., za co go splonkowales :-P

    > A ja letnie niekoniecznie, wyznaję zasadę, że skoro wystarczająco ciepło
    > jest w Europie, to nie ma powodów jechać gdzie indziej, dalej to sobie
    > lubię polecieć w ciepełko zimą - wtedy mam więcej korzyści z tego.

    Coz - ja jade/lece tam, gdzie uwazam, ze warto cos obejrzec (lezenia
    plackiem na basenie w hotelu chronicznie nie cierpie i toleruje tylko ze
    wzgledu na dzieci przez krotki czas). A zdarza sie, ze lece w czasie
    wakacji, zeby _nie bylo_ tak goraco, jak w zimie...

    > Dla Ciebie, dla innych i w inne miejsca już niekoniecznie.

    Wlasnie caly czas tlumaczymy, ze Twoje wyliczenia, ze samochodem jest
    taniej, dla _innych_ wcale nie musza byc prawdziwe. Podalem _konkretny_
    przyklad. Nastepny przyklad: kiedys chcialem na szkolenie do Budapesztu
    pojechac samochodem (corke zabieralem). Hotel zaoferowal mi parking po
    _specjalnej_ cenie... 63 USD za dobe (normalnie kosztowal 80 EUR). Za ta
    cene wynajalbym samochod i jeszcze by na bilet lotniczy corki wystarczylo.

    > Nie trzeba jechać po 12 h dziennie.
    > Ja zazwyczaj pół dnia jadę i pół dnia coś zwiedzam/korzystam z atrakcji.

    To po kilku podrozach po Europie chyba juz nie masz czego zwiedzac po
    drodze, nie? :-P

    > No właśnie ja lubię i po drodze i na miejscu.
    > Podróż uważam za najlepszą część wakacji, zazwyczaj przeznaczam na nią
    > tyle samo czasu, co na siedzenie na miejscu.
    > Samolot mi na to nie pozwoli.

    Samolot pozwala szybko znalezc sie na miejscu i zwiedzac to, co jest TAM, a
    nie to, co masz blisko domu, bo po drodze.

    --
    Axel