  • Data: 2012-05-16 19:20:47
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Taaa, ogolnie. Tyle, ze wylacznie ze swojego punktu siedzenia :-P

    Aha, czyli tylko ja nie jestem z Warszawy?
    Mylisz się, z punktu widzenia każdego, komu akurat samolot w wybrane miejsce
    docelowe nie startuje spod domu.
    Czyli zdecydowanej większości ludzi na tym świecie.

    >I to Ci wlasnie wytkal Tom N., za co go splonkowales :-P

    On nic nie wytknął, tylko się po prostu jak zwykle czepiał, bo czegoś nie
    zrozumiał.
    Ale widzę, że Ty też nie rozumiesz, że mieszkanie w Warszawie to nie jest
    stan najpopularniejszy we wszechświecie, oraz że akurat punkt widzenia
    warszawiaka może być mniej interesujący niż zeszłoroczny śnieg - bo tylko w
    takim wypadku jesteś w stanie nadawać na tych samych falach co czepiacz Tom.

    > Wlasnie caly czas tlumaczymy, ze Twoje wyliczenia, ze samochodem jest
    > taniej, dla _innych_ wcale nie musza byc prawdziwe.

    Nie - Wy sobie przyjęliście że Wasze wyliczenia, iż samolotem jest taniej są
    prawdziwe zawsze i za chińskiego boga, nie możecie pojąć że nie dla każdego.
    A ja NIC INNEGO tutaj nie pisałem, niż tylko prostując warszawską
    światopępkowatość.

    >Podalem _konkretny_ przyklad.

    Ale ja nigdy nie mówiłem, że samolotem w żadnym wypadku nie może być taniej.
    Sam mogę sypnąć setkami przykładów i destynacji, że tak właśnie będzie.

    Mówiłem za to, że może być taniej samochodem, a wręcz, że przeważnie jest
    taniej.

    Oczywiście że z mojego punktu widzenia, o punktach widzenia innych
    wypowiadają się inni, więc ja nie muszę, ani nie jestem nimi zainteresowany.

    > To po kilku podrozach po Europie chyba juz nie masz czego zwiedzac po
    > drodze, nie? :-P

    Ależ skąd, wystarczy następny wyjazd tak zorganizować, aby noclegi/atrakcje
    wypadały w innych miejscach.

    > Samolot pozwala szybko znalezc sie na miejscu i zwiedzac to, co jest TAM

    Oczywiście.
    Czasem korzystam.
    Tylko że dziwnym trafem najlepiej wspominam letnie wakacje na których byłem
    samochodem.

    >, a nie to, co masz blisko domu, bo po drodze.

    Powiedzmy że 2000 km od domu, to nadal jest blisko domu......
    Podam przykład - cel podróży Ulcinj - Czarnogóra (prawie Albania).
    Po drodze:
    -nocleg w Zwardoniu, zaczerpnięcie górskiego powietrza
    -nocleg w Hevitz, kąpiel w jeziorze termalnym
    -nocleg w Medjugorje, zwiedzanie tej miejscowości i Mostaru
    -zwiedzanie Dubrownika

    a w drodze powrotnej
    -postój na kalmary w Neum
    -kilka dni w Omisu, kanion górskiej rzeki, zwiedzanie Splitu
    -wypad na włoską pizzę w Auileia, połączną z obejrzeniem rejonu (Grado)
    niestety nie udało się znaleźć nic fajnego do spania
    -nocleg w Mikulovie

    to jednak nie mniej fajne atrakcje niż wielka plaża czy starówka w Ulcinj,
    czy nawet wycieczka do Albanii (Durres i Kruje).

    I jak znam życie, to wynajętym autem do tej Albanii też bym nie dojechał....