  • Data: 2012-05-16 10:55:03
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jovoqn$7vo$...@i...gazeta.pl...
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Mowie o Warszawie - gdzie indziej to sobie sam szukaj.

    No a ja mówiłem ogólnie - o plusach i minusach transportu samolotowego vs
    samochodowego.

    > Ja zwykle spedzam wakacje tam, gdzie sie nie bardzo da dojechac.

    A ja letnie niekoniecznie, wyznaję zasadę, że skoro wystarczająco ciepło
    jest w Europie, to nie ma powodów jechać gdzie indziej, dalej to sobie lubię
    polecieć w ciepełko zimą - wtedy mam więcej korzyści z tego.

    > Podalem Ci konkretny przyklad z zycia. Masz jakies watpliwosci, ze _dla
    > mnie_ jest taniej (i wygodniej) samolotem?

    Dla Ciebie, dla innych i w inne miejsca już niekoniecznie.
    Już nie wspominając tym, że _dla_mnie_ taki kierunek sam w sobie nie jest
    zbyt atrakcyjny, miasta wolę zwiedzać podczas wyjazdów wakacyjnych (po
    drodze).

    > Pozyczajac samochod na miejscu?

    Oczywiście.

    >Dokladnie tyle samo. A moze i wiecej, bo nie jestem zmeczony kilkudniowa
    >jazda do celu podrozy.

    Nie trzeba jechać po 12 h dziennie.
    Ja zazwyczaj pół dnia jadę i pół dnia coś zwiedzam/korzystam z atrakcji.

    > Trzeba sie zdecydowac - albo sie zwiedza "po drodze" albo "na miejscu".

    No właśnie ja lubię i po drodze i na miejscu.
    Podróż uważam za najlepszą część wakacji, zazwyczaj przeznaczam na nią tyle
    samo czasu, co na siedzenie na miejscu.
    Samolot mi na to nie pozwoli.