  • Data: 2012-05-15 22:53:39
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:joudq8$gdn$...@i...gazeta.pl...

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Ja nie wybieram polozenia lotniska.

    Nie pisałem, ze ja wybieram położenie lotniska, tylko że położenie lotniska
    wybiera mi często nocleg.

    >Ja mam lotnisko w odleglosci 8 minut jazdy samochodem.

    Ja od za miesiąc pewnie z 15 minut, drugie 2 minuty, tylko że zupełnie nie o
    to chodzi.
    Tanie linie najczęściej tak układają siatkę połączeń, że ciekawe kierunki
    wymagają międzylądowań i noclegów na lotniskach pośrednich.

    > A miejsce noclegu niedaleko lotnistka tez zawsze mozesz wybrac - jest duzo
    > hoteli.

    Spróbuj mi wskazać jakiś ciekawy w Charleroi tak dla przykładu.....

    > Nie latam tanimi liniami :-P

    A ja nie latam drogimi, zwłaszcza jeśli chciałbym, żeby wychodziło to taniej
    niż dojazd samochodem.
    Reasumując - tam gdzie się da, jadę z rodzinką samochodem, tam gdzie się
    dojechać nie da, bo np. ocean albo śnieg przeszkadza, latam samolotem.
    Samochodem jadę bo lubię, bo nie jest drożej niezależnie od tego co
    twierdzisz, tylko taniej, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie koszty.
    Lecąc samolotem nie jestem w stanie obejrzeć nawet części tego co zamierzam,
    zwłaszcza po drodze.