eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCoś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnieRe: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
  • Data: 2010-08-27 12:47:43
    Temat: Re: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Aug 2010 11:45:11 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >No to przeczytamy w którymś z kolejnych raportów miesięcznych,
    >że budka była zajęta godzinami. W czym problem. Nie sądzę, by
    >to było powszechne zjawisko. Druga obok będzie wolna.

    Nie chcemy doplacac do dwoch - wystarczy jedna.

    >W jaki sposób "kabel do internetu" zaprzecza wykorzystaniu go do
    >telefonu? Jest odwrotnie -- utrzymanie linii PSTN jest warunkiem
    >dostępu do Internetu.

    Ale to juz tylko w naszej rzeczywistosci. Oczywiscie jak juz ktos
    placi za kabel do internetu, to moglby miec na nim telefon.

    >Gdyby sprawę rozegrano mądrzej, to kabli
    >(aktywnych) by było więcej, ja bym płacił mniej za Inernet,

    Watpie. Infrastruktura kablowa jest po prostu droga.
    No chyba ze nie doceniam upustow dla TP, albo powinienem rozkladac
    koszty na 30 lat ..

    >a ci co mało dzwonią, też by nie musieli iść do komórkowców.

    Ale w czym problem - niech sobie ida.

    J.