eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCoś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnieRe: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
  • Data: 2010-08-27 12:39:24
    Temat: Re: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:
> [...]
    dzwonić po kraju. Bo ja widzę, że do dużego dzwonienia lepiej mieć
    jakiegoś prepaida.
    jeśli ktoś potrzebuje 140 minut na dzień - to wówczas 40zł w skali
    miesiąca. Za 60zł miałbyś już 210 minut dziennie.

    > Nie, 70 minut dziennie, to nie jest "dużo" (jak się kiedyś miało
    > nastolatki w domu, to się o tym wie). Nawet 210 minut, to jeszcze

    Mój telemarketer dzwoniąc 6 godzin dziennie codziennie w dni
    powszednie, wygaduje co najwyżej 60% z tysiąca minut przez 2 tygodnie.
    Fakt, że są to rozmowy krótsze, a nie kilkudziesięciominutowe.

    Ale czy nastolatki teraz siedzą godzinami na telefonie stacjonarnym?
    Kilka lat temu - owszem, ale dziś? Wątpię. Od gadania ze swoją połówką
    czy najlepszymi psiapsiółkami mają komórkę z darmowymi rozmowami w sieci.

    > nie jast "ile wlezie". Wpisałem w gugla ten cały POP -- 29 groszy
    > za minutę. Jakieś pakiety 120 minut po 10 groszy. Ale wierzę, że
    > są wybitni fachowcy, którzy potrafią z setek promocji wybrać coś
    > taniej (typu 20zł/28 dni). A tepsa pewnie na to liczy, że utrwali
    > się w narodzie przeświadczenie, że z ich komórek jest tanio.

    Pakiet 1000zł minut na 2 tygodnie za 10zł. Można kumulować.

    --
    Liwiusz