    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Date: Mon, 06 Dec 2010 14:47:57 +0100
    <idbab3$bee$1@inews.gazeta.pl> <idbaqr$cpp$1@inews.gazeta.pl>
    <idbb7r$eet$1@inews.gazeta.pl> <idbbjk$i67$1@news.onet.pl>
    <idbc14$gnn$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <idbef5$or6$1@inews.gazeta.pl> <idbn6g$pcc$1@inews.gazeta.pl>
    <idfske$qcv$1@inews.gazeta.pl> <idg0ea$h2k$1@news.onet.pl>
    <idi5vp$4ts$1@inews.gazeta.pl> <idi7lc$aan$1@inews.gazeta.pl>
    <idi98m$fff$1@inews.gazeta.pl> <idib66$lv4$1@inews.gazeta.pl>
    <idih42$dip$1@inews.gazeta.pl> <idihh1$52l$1@news.onet.pl>
    <idik8j$oon$1@inews.gazeta.pl> <idikgg$ftl$1@news.onet.pl>
    <idinpn$7na$1@inews.gazeta.pl> <idio35$sqi$1@news.onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > Masz.
    > Skoro odczytałeś z tekstu źródłowego co innego niż w nim było zapisane,
    > to jest to problem.

    > Nie wiem.
    > Ale gdy padła ta cena, a sprzedawca wiedziałby o tej promocji, to i tak
    > by zajarzył o co go pytają.

    > Gdzie to wyczytałeś?
    > No i jak chcesz w grudniu zamawiać samochód nie wiedząc ile będzie
    > kosztował?
    > W ciemno?

    zgodnie z prawem - promocja jest dopiero w styczniu - a dokladnie 01-15
    styczen 2011, a dotyczy aut zamowionych w grudniu (warunek wziecia
    udzialu w promocji).

    Inaczej: zamowisz w grudniu i odbierzesz w grudniu - tzn, ze nie chcesz
    skorzystac z tej promocji.

    > Oczywiście.
    > Robię tak co 3-4 lata.

    > No właśnie.
    > Zwłaszcza cena.
    > Której Twoim zdaniem nie ma, bo nie ma promocji, ale zdaniem strony
    > Citroena promocja jest, bo dotyczy zamawiania w grudniu, więc i ceny
    > muszą być znane.

    a widziales ta umowe na oczy - jak nie to twierdze, ze jestes
    bajkopisarzem. Idz do salonu zamow i jak w umowie nie znajdziesz nic na
    potwierdzenie przyszlej promocji - to wowczas krzycz, ze Cie oszukano etc.

    > Nie kompromituj już się dłużej, bronienie dobrego imienia Citroena
    > pozostaw im samym.
    > Skoro nabroili, to niech sami odkręcają.

    ja ich nie bronie, mam w dupie co i za ile inni kupuja ;), interesuje
    mnie wlasny interes (nikt mi nie placi za to co tu pisze).

    Ale jakbym chcial skorzystac z tej promocji, to za wyjasnienia bym sie
    zabral zupelnie inaczej niz autor watku.
    I pewnie mialbym juz ta umowe zamknieta w domu i cieszylbym sie na
    odbior za miesiac nowego auta ((marka tu nie ma nic do rzeczy).

    --
    pozdr
    Adam (AL)