  • 1. Data: 2013-03-03 03:58:07
    Temat: Cieszmy sie - 2.
    Od: Slon <z...@g...com>

    Nareszcie wezma skurwiony narod za ryje
    i to zgodnie z prawem.
    Jaruzelski przy nich, to harcerz.
    https://www.youtube.com/watch?v=N0ymZXI_QtM

    Slon

  • 2. Data: 2013-03-03 04:08:27
    Temat: Re: Cieszmy sie - 2.
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, March 2, 2013 9:58:07 PM UTC-5, Slon wrote:
    > Nareszcie wezma skurwiony narod za ryje
    >
    > i to zgodnie z prawem.
    >
    > Jaruzelski przy nich, to harcerz.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=N0ymZXI_QtM
    >

    > Slon

    https://www.youtube.com/watch?v=7ZCSgwSp0wk

    Slon

  • 3. Data: 2013-03-03 13:36:51
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 03.03.2013 03:58, Slon pisze:
    > Nareszcie wezma skurwiony narod za ryje
    > i to zgodnie z prawem.
    > Jaruzelski przy nich, to harcerz.
    > https://www.youtube.com/watch?v=N0ymZXI_QtM
    >
    > Slon

    Pamiętam z Przysposobienia Obronnego (za Jaruzelskiego włąśnie), że
    wprowadzanie obcych wojsk na teren kraju jest zbrodnią.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 4. Data: 2013-03-03 13:45:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Mar 2013 13:36:51 +0100, Cezary Grądys napisał(a):

    > Pamiętam z Przysposobienia Obronnego (za Jaruzelskiego włąśnie), że
    > wprowadzanie obcych wojsk na teren kraju jest zbrodnią.

    Wyciąganie złośliwych trolli wszystkim z KF też. I co z tego?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-03-03 21:05:13
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2013-03-03 03:58, Slon pisze:
    > Nareszcie wezma skurwiony narod za ryje
    > i to zgodnie z prawem.

    Tylko dewiantom sprawia sadystyczna radość z nieszczęść narodu, który z
    powodu głupoty lub nieudolnych rządów miał zawsze pod górkę.Polacy
    eksperymentują z własnym państwem, ale jak widać nie za bardzo wychodzi
    i cierpi tzw naród. Wbrew pozorom ogółowi "nieźle" się wiodło za PRL,
    kiedy państwo nie w pełni było suwerenne. Powszechnie wiadomo, że
    najgorszy okupant, to "swój" okupant. Widać to było jeszcze współcześnie
    na przykładzie "wyzwolonych" krajów afrykańskich. Dopiero wtedy przyszła
    nędza, korupcja, represje. Podobnie jest tu i teraz, co widać po masowej
    emigracji. Nie tak pięknie jest być wolnym we własnym kraju. Tak
    naprawdę wolni są tylko nieliczni, stąd te nerwowe ruchy mające
    zabezpieczyć się przed "gniewem ludu", któremu póki co zatyka się gębę
    frazesami o wolności. U nas dochodzi jeszcze mentalny opór: zmieniliście
    system na lepszy, więc czego chcecie, o co chodzi? Demokracja wam się
    nie podoba? Faktycznie demokracja, to zasłona dymna, jak widać jej po
    prostu nie ma.
    Pozdr. J

  • 6. Data: 2013-03-05 11:27:38
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, March 3, 2013 3:05:13 PM UTC-5, Polak Catholic wrote:

    > Tylko dewiantom sprawia sadystyczna radość z nieszczęść narodu, który z
    >
    > powodu głupoty lub nieudolnych rządów miał zawsze pod górkę.

    Wlasnie takich dewiantow ma ten narod przy wladzy.
    Dziwne tylko, ze niby taki madry narod, dopuszcza do takiego stanu rzeczy.
    Chyba jednak od dawna mam racje, ze ten narod na wlasne zyczenie
    zostal skorwiony i zdegenerowany.
    Widac to dokladnie, chocby po tak wielu jankach muzykantach na tej grupie.

    > Polacy
    >
    > eksperymentują z własnym państwem, ale jak widać nie za bardzo wychodzi
    >
    > i cierpi tzw naród.

    Wlasnie tak zwany narod, ma to na co zasluguje.

    > Wbrew pozorom ogółowi "nieźle" się wiodło za PRL,
    >
    > kiedy państwo nie w pełni było suwerenne. Powszechnie wiadomo, że
    >
    > najgorszy okupant, to "swój" okupant.

    Dobrze, ze chociaz ty jeden zaczynasz dostrzegac to,
    o czym ja od dawna pisze.

    > Widać to było jeszcze współcześnie
    >
    > na przykładzie "wyzwolonych" krajów afrykańskich. Dopiero wtedy przyszła
    >
    > nędza, korupcja, represje. Podobnie jest tu i teraz, co widać po masowej
    >
    > emigracji.

    Od dawna, grupowe przyglupki nazywaja takich emigrantow,
    szczurami uciekajacymi z tonacego okretu,
    zwlaszcza tych, ktorzy wyemigrowali do Ameryki.
    Grupowe postkomusze bydlo, ustawione w polsce
    przez esbeckich rodzicow, czuje sie w kraju dobrze.
    Natomiast janki muzykanty, maja to w dupie,
    bo sami nie posiadajac dzieci, olewaja przyszlosc tego kraju.

> [...]
    >
    > naprawdę wolni są tylko nieliczni, stąd te nerwowe ruchy mające
    >
    > zabezpieczyć się przed "gniewem ludu", któremu póki co zatyka się gębę

    Przeciez ja od lat daje to do zrozumienia i grupowe bydlo,
    wlasnie za to, tak bardzo mnie lubi.

> [...]
    >
    > system na lepszy, więc czego chcecie, o co chodzi? Demokracja wam się
    >
    > nie podoba? Faktycznie demokracja, to zasłona dymna, jak widać jej po

    Zaczynasz dostrzegac to, co ja tu od lat "prorokuje"?

    Pociesz sie, ze to dopiero poczatek, dla bydla,
    ktore na wlasne zyczenie dostaje to, co mu sie nalezy.

    Slon