  • 1. Data: 2013-02-27 08:11:37
    Temat: Funkcje lustrzanek Nikon
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    Witam,

    W związku z planowanym zakupem amatorskiej puszki Nikona proszę użytkowników
    tej marki o informacje:
    Który z aparatów (body): D90, D3100, D5100 posiada funkcjonalność:
    - wstępne podnoszenie lustra (opóźnienie w ekspozycji po podnieseiniu
    lustra)
    - wsparcie dla HSS (planowany zakup SB-600 lub SB-700)
    - zdalne sterowanie lampą (planowany zakup SB-600 lub SB-700)
    - cichy tryb (w trybie Live View najlepiej aby niepracowało lustro (a może
    również i migawka; jeżeli któryś z w/w modeli ma migawkę hybrydową
    elektroniczno-mechaniczną)

    Dziękuję z góry za wszelkie informacje. W danych technicznych nie znalazłem
    dokładnym informacji w w/w temacie.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 2. Data: 2013-02-28 11:21:02
    Temat: Re: Funkcje lustrzanek Nikon
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 2013-02-27 08:11, slawmir pisze:
    > Dziękuję z góry za wszelkie informacje. W danych technicznych nie
    > znalazłem dokładnym informacji w w/w temacie.

    D90 na pewno.

  • 3. Data: 2013-02-28 17:27:23
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2013-02-28 11:21, Andrzej Zbierzchowski pisze:

    > D90 na pewno.

    Ale co na pewno?
    Bo jeśli chodzi o sterowanie lampami, to coś tam jest, ale z pozostałymi
    cechami już gorzej. "Klasycznego" wstępnego podnoszenia lustra brak,
    można za to włączyć opóźnienie migawki 1s od podniesienia lustra.
    Cichego trybu też nie ma. Robienie zdjęć w LV to właściwie głośny tryb,
    bo przy zdjęciu dwa razy kłapie lustrem :)
    Andrzej
    www.radom.ws