  • 1. Data: 2013-03-02 10:18:08
    Temat: Fotoobraz na wymiar
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Znacie jakiś fotolab, który robi zdjęcia na płótnie o względnie
    dopasowanych wymiarach?

    Mam taki kłopot, że chcę zrobić "reprodukcję" obrazu i on nie mieści się w
    proporcjach 4:3 ani 3:2, a przy tym jest dość ciasny i chciałbym
    zminimalizować konieczność przycinania.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2013-03-06 11:44:47
    Temat: Re: Fotoobraz na wymiar
    Od: w...@g...com

    Tak. Ja robie. Odezwij sie na priv. co potrzebujesz.
    wielgus71(at)icloud(kropka)com

  • 3. Data: 2013-03-14 20:24:15
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 6 Mar 2013 02:44:47 -0800 (PST), w...@g...com napisał(a):

    > Tak. Ja robie. Odezwij sie na priv. co potrzebujesz.

    Chciałem tu post factum podziękować publicznie za współpracę z Jackiem :)
    Zrobione na tip top jak chciałem, świetny kontakt, cud miód orzeszki.

    No i co najważniejsze, mam te wydziwione przeze mnie proporcje! ^_^

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net