  • 1. Data: 2013-03-03 12:52:59
    Temat: NIC: Zkurvené počasí...? To może plan B?
    Od: 4...@g...de

    Oraz Chińczyk z Japończykiem na okrągło, nie skośnie;
    Ja sobie wybuduję szklarnię...;
    Wywoływanie odwracalne czarno-białego papieru fotograficznego;

    i nie tylko :)

    http://dybowski.pl/nic

    Czarek

  • 2. Data: 2013-03-03 15:08:28
    Temat: Re: NIC: Zkurvené počasí...? To może plan B?
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-03 12:52, 4...@g...de pisze:
> [...]
    > Ja sobie wybuduję szklarnię...;
    > Wywoływanie odwracalne czarno-białego papieru fotograficznego;

    Panie Czarku,
    już myślałam, że Pan jest w krainie "wiecznych łowów" a tu ZONK!
    Na zdjęciu poważny facet z profesorską, posiwiałą brodą, garnitur,
    krawat, zupełne przeciwieństwo "starego" Czarka.
    Mimo, że wielokrotnie nie zgadzałam się z Panem, to lubiłam Pana czytać
    na pl. rec.foto.cyfrowa a wcześniej na analogowej. Wielokrotnie miał Pan
    rację, mimo zaczepnego tonu wypowiedzi.
    Od pewnego czasu "Czarek" zapadł się pod ziemię a tu taka niespodzianka.
    Czyżby przyszedł czas na "małą stabilizację"?
    Jak to zwał, to zwał. Mam nadzieję, że co jakiś czas przypomni się Pan
    czytelnikom grupy, bo coś ostatnio zaśniedziała a i "autorytety" jakoś
    skarlały.
    Życzę miłego konsumowania "łąckiej". Też lubię, ale delikatnie.

    --
    Z pozdrowieniami
    wieczna Pana oponentka

  • 3. Data: 2013-03-03 20:53:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ja sobie wybuduję szklarnię...;
    > Wywoływanie odwracalne czarno-białego papieru fotograficznego;

    Podoba mi się artykuł o papierze fotograficznym jako negatywie i
    kolejny. Kiedyś myślałem o takiej zabawie, ale skończyło się na
    chęciach, bo musiałbym sobie zbudować własną camera obscura, a na takie
    zabawy nie mam miejsca, czasu i pomysłu na materiały do realizacji
    projektu. Oczywiście tak powstały materiał miałem zamiar skanować, a
    potem odwracać już na komputerze.

    Pozdrawiam,
    Paweł.

  • 4. Data: 2013-03-04 03:54:49
    Temat: Re: Zkurvené počasí...? To może plan B?
    Od: "maćko" <maćko@com.pl>

    ty kurwo dybowskska pierdol sie ze swjoją kozą

  • 5. Data: 2013-03-06 03:06:04
    Od: "Janko Muzykant" <j...@w...p>

    Użytkownik "Anna Niedowiarek" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:5133595f$0$26696$6...@n...neostrad
    a.pl...

> [...]
    > skarlały.
    > Życzę miłego konsumowania "łąckiej". Też lubię, ale delikatnie.

    Pani Anno!!!
    Proszę nie wyciągać mi gówna z kf.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 6. Data: 2013-03-06 21:57:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-06 03:06, fałszywy Janko Muzykant pisze:
    > Pani Anno!!!

    Najpierw opanuj Thunderbirda, marzycielu o byciu mną :)

    --
    pozdrawia Adam
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/