  • 1. Data: 2013-02-27 12:19:29
    Temat: Aparat dla 4 latka
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Chciałbym kupić aparat dla 4 latka ale oglądając jakość zdjęć aparatów
    Fisher price chyba jednak na nie się nie zdecyduję. Wszyscy twierdzą że
    lepiej kupić za te pieniądze zwykły aparat który będzie robił ładne zdjęcia.
    Wiadomo ze 4 latek może ten aparat upuścić więc wolałbym coś bez wystającego
    obiektywu. Czy coś możecie polecić bo ciężko znaleźć na allegro. Ma być tak
    do 200zł i w miarę wstrząso odporny:)

  • 2. Data: 2013-02-27 13:04:50
    Temat: Re: Aparat dla 4 latka
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-27 12:19, ZS pisze:
> [...]
    > obiektywu. Czy coś możecie polecić bo ciężko znaleźć na allegro. Ma być tak

    Może nie do końca to czego oczekujesz ale ja swojemu 4,5 latkowi
    sprawiłem używany (100/200zl) tel. na adroidzie (bez sim), którym cyka
    fotki, kręci filmy i gra w angry-birds ;-)
    Problem tylko w tym, że ta zabawka za bardzo mu się podoba i teraz muszę
    mu jakoś ograniczać do niej dostęp ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-02-27 13:11:19
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

> [...]
    > filmy i gra w angry-birds ;-)
    > Problem tylko w tym, że ta zabawka za bardzo mu się podoba i teraz muszę
    A jaki konkretnie kupiłeś model. Szkoda mi trochę że lampy nie będzie.

  • 4. Data: 2013-02-27 13:23:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-02-27 12:19, ZS wrote:
> [...]
    > obiektywu. Czy coś możecie polecić bo ciężko znaleźć na allegro. Ma być tak

    W podobnym budzecie mozesz kupic uzywanego Olympusa wodo/wstrzaso/pylo
    szczelnego. Oczywiscie nie bedzie super jakosci ale na poczatek powinno
    wystarczyc. Pierwszy z brzegu:
    http://allegro.pl/olympus-mju-6000-tough-i3062262391
    .html

  • 5. Data: 2013-02-27 13:30:03
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-27 13:11, ZS pisze:
    > A jaki konkretnie kupiłeś model. Szkoda mi trochę że lampy nie będzie.

    LG-P500
    http://allegro.pl/listing/listing.php?id=99990&order
    =p

    Dupy nie urywa ale dziecko go uwielbia ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info