  • 1. Data: 2013-02-27 19:03:57
    Temat: OT - ART - Stocznie rozbiorkowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Generalnie nie przepadam za stylem i tematyką Gudzowatego ale tym razem
    jestem pod wrażeniem jego zdjęć. Do tego reportaż też bardzo klimatyczny.

    http://podroze.gazeta.pl/podroze/1,131632,13429229,R
    ozbieracze_statkow___wyjatkowy_fotoreportaz_z_bengal
    skich.html#MT

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2013-02-27 20:09:26
    Temat: Re: OT - ART - Stocznie rozbiorkowe
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Generalnie nie przepadam za stylem i tematyką Gudzowatego ale tym
    > razem jestem pod wrażeniem jego zdjęć. Do tego reportaż też bardzo
    > klimatyczny.

    A ja tam raczej lubię Gudzowatego, ale może oglądałem nie te
    zdjęcia, co trzeba? :)

    Te statki to trochę samograj. W filmie "Śmierć człowieka pracy" co
    drugie ujęcie z tego samego tematu zasługiwało na fotografię.

    BTW: Czy w Bangladeszu są bengalskie plaże? A jakie są w Bengalu? ;)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2013-02-28 13:45:50
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    Temat spaprany. Nawet nie chodzi o blad z tonazem i pilnikami,
    wsciekle wypominany w komentarzach. Po przeczytaniu reportazu zostaje
    niedosyt - autor zaczyna rozne watki i ich nie konczy. Chcialbym dwa-
    trzy razy wiecej tekstu i informacji o ludziach. Zdaje sie, ze autor
    sie z nimi sprzyjaznil, ale bardzo malo o tym napisal. Az dziwne, bo
    jego nazwisko kojarzylo mi sie z fanymi reportazami.
    Zdjecia, w pierwszej chwili - ooo, extra. Ale fotografowanie tego w
    ten sposob daje IMHO kiepski efekt. Za duzo czarno-bialego artyzmu
    zabija przekaz. Wole te
    http://www.widelec.org/index.php?page2=1&site=blog&a
    ction=detail&view_type=1&blog_id=2365&site=blog&sect
    ion=1&text=&pages=10
    zdecydowanie ciekawsze.

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2013-02-28 14:10:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Molski" napisał w wiadomości grup
    g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]
    > sie z nimi sprzyjaznil, ale bardzo malo o tym napisal. Az dziwne, bo
    > jego nazwisko kojarzylo mi sie z fanymi reportazami.

    Może się mylę, ale ja to tak zrozumiałem, że ten tekst na gazecie to tylko
    fragment a całość w podróżach.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2013-02-28 14:16:59
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    Aaa, zwracam honor, mea culpa, przeczytalem w pospiechu. Szablowski
    fajnie pisze. Calosc w kwartalniku Kontynenty.
    http://kulturalnysklep.pl/KY/premi/kontynenty.html

    pozdr
    Piotr