  • Data: 2009-07-05 20:54:26
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Jul 2009 22:30:51 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Większość populacji robi z nudów różne rzeczy. Np. pije. Ale też chowa
    >rybki, pieski, coś tam skleca bez sensu w warsztacie, piecze placki,
    >których nie ma komu jeść. I większość nie zmienia tych czynności, bo się
    >przyzwyczaiła robić to w określony sposób.

    wyzej wymienione rzeczy moga robic z tysiaca powodow, z ktorych nuda
    bylaby na samym koncu.

    >Kiedyś będą maszyny, które odczytają starego pendrajwa.

    i zapewne wiesz juz dzis ile beda kosztowac i jaki bedzie do nich
    dostep.

    >Wiem i nie mogę się zaczipować jeśli dzięki temu zaoszczędzę czas na
    >bzdurach. Mogę sobie nawet wstawić kamerę w każdym pomieszczeniu domu
    >jeśli przyniosłoby to jakąś konkretną korzyść, choć zupełnie nie
    >rozumiem, co ktokolwiek mógłby z tego mieć.

    ja tez nie rozumiem komu by sie chalao ciebie podgladac.

    >Problem w tym, że pozostało mi statystycznie mniej jak 40 lat i szkoda
    >mi ich na użeranie się z głupotami, a w szczególności jakimiś bojaźniami
    >bliżej nieokreślonymi. A potem naprawdę, nie pozostanie zupełnie nic jak
    >nic nie pozostało (oprócz mnie) po moim praprapradziadku nieznanego imienia.

    ale jzu dobrze. wszystko rozumiem. milo ze sie ze mna zgadzasz
    chcociaz raz.
    a co do pradziadka to jest inna sprawa. w mojej rodzinie z jednej
    strony mam zdjecia pra-pra dziadkow. z drugiej czesci nie mam nawet
    dziadkow. zyjemy w innych czasach. obecnie w prawie kazdym zakadku
    ziemi, nawet najbiedniejszym, bedziesz widzial ludzi telefonami
    komorkowymi i lepszymi lub gorszymi aparatami cyfrowymi. tacy jak ty
    beda wiec na zdjeciach uwicznieni. wracajac do tematu. ta
    "uwieczniona" informacja moze nie byc latwo dostepna w przyszlosci,
    tak jak jest ta o pra-pradziadkach w albumach rodzinnych, czy w
    pudelkach ze zdjeciami. <rs>