  • Data: 2009-07-05 21:48:45
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Jul 2009 23:07:39 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Np. tyle co pięcioletni pecet za czapkę gruszek mogący ''rozbroić''
    >komórkę z ograniczeń operatora i producenta.

    beda to prawdopodobnie obiekty rangi muzealnej lub co najmniej
    kolekcjonerskiej. kup durna uzywana karte sieciowa do makowki sprzed
    mniej niz 20tu lat. bedziesz wiedzial ile to kosztuje.

    >A jednak takie rzeczy się dzieją na świecie.

    moze masz jakiegos skrytego wielbiciela?

    >Ale gdybym żył za 200 lat moje zainteresowanie prapradziadkiem żyjącym
    >dziś sprowadziłoby się najwyżej do jego oglądnięcia raz czy dwa. I tyle.
    >Chyba, że byłby to człowiek z interesującym życiorysem, ciekawie
    >zdokumentowanym. Poznać, pozachwycać się chwilę i do widzenia.

    sam widzisz. mogloby byc i tak, ale to nic nie zmienia. <rs>