    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Date: Thu, 02 Jul 2009 16:31:25 -0400

    On Thu, 2 Jul 2009 20:29:12 +0200, "Marek Wyszomirski"
    <w...@t...net.pl> wrote:

    >znalazłoby

    >Przesadzasz. Nikt tego nie robi, bo po prostu nikomu taka kopia piramidy nie
    >jest potrzebna.

    kopia moze i nie jest potrzeba, ale czy przesadzam? wykopanie co
    wiekszej dziury w ziemi obecnie kosztuje pare miliardow dolarow, o
    czym sie przekonali amerykanie jak chceli swoj kolajder w texasie
    postawic.

    >Ogromne jak na czasy starożytnoiści, poważne jak na czasy dzisiejsze. Ale -
    >miezy 'poważnym' a 'niewykonalnym' różnica jest spora.

    male sprostowanie. piszac praktycznie niemozliwe, nie mialem na mysli,
    ze niewykonalne, a tylko ze nie do zrealizowania biorac pod uwage
    wszystkie czynniki, jakie by graly role podczas takiego projektu.
    wykluczajc oczywiscie to czy komu by bylo potrzebne czy nie, choc
    akurat to ostatnie, byloby niezwykle ciekawym doswiadczeniem
    poznawczym z punktu widzenia historii i cywilnej inzynierii. <rs>