    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chore czy normalne?
    Date: Mon, 9 Oct 2017 20:36:02 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    <59dbbc50$0$658$65785112@news.neostrada.pl>

    > Wychodzi na to, że wałek OPC się jednak skończył. Fizycznie.
    a obróciłeś go i obejrzałeś? takie udzkodzenie będzie widać - spróbuj to
    przetrzeć. Poprzeczna rysa jest mocno nietypowym uszkodzeniem:)

    > Rozebrałem bęben, wałki, syfu pełno wywaliłem, wyczyściłem listwy
    > zbierające, pręcik do naświetlania wałka i resztę.
    Podziwiam - mnie by się nie chciało:)

    > Po złożeniu mam identyczne krechy poziome, ale przestawiły się na
    > kartce. Pierwsza zaczyna się już 4cm od początku kartki, a druga
    > pojawiła się 19cm poniżej. Dokładnie tyle co obwód bębna OPC.
    przynajmniej masz zdiagnozowane;) ja jednak bym próbował to wyczyścić:)
    moze to nie rysa (bo i od czego w poprzek).

    > Poprzednio była jedna na środku kartki, co nie dawało szans na
    > pojawienie się drugiej ze względu na te 19cm.
    >
    > hmm.. stówka wałek...

    130 cały bęben z przyległościami a tu masz używkę:
    http://allegro.pl/samsung-clp320-clp325-beben-100-sp
    rawny-ladny-i6906461628.html