  • Data: 2016-10-10 02:01:55
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-10 o 00:39, HF5BS pisze:
    > Gites panie, lecę po rurki miedziane, zlutuję chłodnicę,Albo do
    > mniejszych potrzeb, może wystarczy w sklepie chemicznym kupić
    > szklaną chłodniczkę? :)

    Ale po co masz się szarpać z samoróbką? Na własne oczy widziałem sklep,
    aż wszedłem zobaczyć, bo mnie poruszył asortyment: aparatura jak
    marzenie, do wyboru, do koloru. Małe, średnie, i całkiem spore
    "samowarki", szklane, stalowe, miedziane. Proste, a i takie z jakimś
    frymuśnym sterowaniem. Mają też swoją stronę w sieci, jak chcesz pędzić
    kozacze, to daj znać, spróbuję odszukać namiary, oszczędzisz nieco fatygi.
    Nie znam obowiązujących w tym zakresie przepisów, to i nie wiem, czy
    kupując musisz równocześnie uzyskać jakąś koncesję, ale w tym sklepie
    będą wiedzieli na pewno.