  • Data: 2016-10-10 15:10:51
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > A ktoś mi powiadał, że jednak można... Dobrze, że nie kupowałem aparatury ;)
    > Ale i tak najpierw bym sprawdził.

    Nasze prawo pod tym względem przypomina kota Schrödingera -- jest
    superpozycją "wolno" i "nie wolno". Sprawdzenie w zasadzie nie jest
    możliwe.

    Kilka lat temu na targach leśno-rolnych w Kielcach widziałem bimbrownię
    wystawianą przez jedną z firm. Wykonanie gabinetowe, mnóstwo elementów
    ze stali nierdzewnej, fururystyczny wygląd dobrze komponujący się z
    nośnikiem do dreblinek i inną sztuką nowoczesną. Do degustacji też
    dawali.

    Jarek

    --
    Pędzi, pędzi kulig niczym błyskawica,
    Hej, porwali te panny prosto od Kmicica.