  • 271. Data: 2014-01-29 15:30:58
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: b...@p...onet.pl

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 18:24:44 UTC+1 użytkownik Artur Maśląg

    > Jakie nieważne - jak już zaczynasz opowiadać o domniemanych metodach
    >
    > gnojenia kierowców (które określiłeś dość jasno) to je wskaż, a nie
    >
    > twórz medialnych 'faktów'.

    Mój przykład może być? Fotka z 11 marca jeśli dobrze pamiętam, z okolic Człuchowa,
    przysłana pod koniec sierpnia. Tylko nie pisz, że przecież 5 i pół miesiąca, to nie
    pół roku. W dodatku o mało nie zapłaciłem za wykroczenie popełnione przez kogoś
    innego (brak fotki). Na szczęście to było auto firmowe i mogłem udowodnić, że tego
    dnia nie było mnie w pracy, ale skojarzyłem to w ostatniej chwili. Ale co tam, grunt
    żeby kasa się zgadzała, a kto był faktycznym sprawcą to mało istotne.

  • 272. Data: 2014-01-29 16:39:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 13:53, AZ pisze:
    (...)
    > No ale jest to juz potencjalne miejsce dostepu do tych danych, to co innego
    > niz brak takiego miejsca ;-)

    I tak - jak nie tutaj, to w innym miejscu. Nie znaczy to, że nad takimi
    dostępami nie należy się zastanawiać.

    > No bank jest tu slabym przykladem bo cala sprawe przeciez daje sie odkrecic.

    To zależy - niekoniecznie odkręcić. Wykryć. Sam zwrot sumy skradzionej
    przez pracownika banku to może być za mało.

    > A wyszlismy od tego, ze wyplynac moga newralgiczne dane i efekt tego
    > wyplyniecia niekoniecznie musi byc materialny i wtedy robi sie problem bo
    > mleko sie juz rozlalo...

    Nie przesadzaj z tymi newralgicznymi. Zasadniczo to nie chciałeś, by
    ktoś miał możliwość dowiedzenia się ile zarabiasz. Przyznam się
    szczerze, że w kontekście twoich fobii (nie traktuj tego zbyt
    osobiście) maszerowanie do przychodni/szpitala z drukiem RMUA w łapie
    brzmi jak ponury żart.

  • 273. Data: 2014-01-29 16:43:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > szczerze, że w kontekście twoich fobii (nie traktuj tego zbyt
    > osobiście) maszerowanie do przychodni/szpitala z drukiem RMUA w łapie

    Nie mam ZUSu, nie ma RMUA to nie mam takiego problemu ;-) Ale to dla mnie tez
    jakas paranoja jest/byla bo teraz chyba jest ten caly eWUS?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 274. Data: 2014-01-29 18:15:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 16:43, AZ pisze:
    > On 2014-01-29, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > Nie mam ZUSu, nie ma RMUA to nie mam takiego problemu ;-)

    Ciekawe :)

    > Ale to dla mnie tez jakas paranoja jest/byla

    No była - do uzyskania świadczenia tak naprawdę powinien wystarczyć
    PESEL.

    > bo teraz chyba jest ten caly eWUS?

    Jest. To normalność której oczekiwałem (pewnie nie ja jeden). Jak
    działa IRL nie sprawdzałem :)

  • 275. Data: 2014-01-29 18:20:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Granice owszem - gdzies tam jasno okreslone, ale jedziesz droga i nie
    > wiadomo kiedy Polska sie skonczyla a Niemcy zaczely.

    Tak gdzie autostrada stukać zaczęła. ;-)

  • 276. Data: 2014-01-29 19:11:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > (...)

    > Ciekawe :)

    No tu nie ma nic ciekawego, niedlugo pewnie bede musial ale jak narazie
    sporo kasy zostalo u mnie w kieszeni a nie jako jakis zapisek w ZUS ;-)

    > No była - do uzyskania świadczenia tak naprawdę powinien wystarczyć
    > PESEL.

    Ano.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 277. Data: 2014-01-29 19:44:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-29 12:16, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Wskaż w omawianym przypadku propozycję mandatu w związku z błędnym
    > pomiarem prędkości samochodu osobowego.

    Jaja sobie robisz powołując się tylko na jeden przypadek ?

    Pozdrawiam

  • 278. Data: 2014-01-29 19:47:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 19:44, RadoslawF pisze:

    > Jaja sobie robisz powołując się tylko na jeden przypadek ?

    Najpierw wskaż choć jeden taki przypadek o którym była mowa.

  • 279. Data: 2014-01-29 20:03:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 19:11, AZ pisze:
> [...]
    >>
    > No tu nie ma nic ciekawego, niedlugo pewnie bede musial ale jak narazie
    > sporo kasy zostalo u mnie w kieszeni a nie jako jakis zapisek w ZUS ;-)

    Nie wnikam - to grupa motoryzacyjna i twój wybór. Ja na to patrzę
    inaczej, ale to inna sprawa.

    > Ano.

    Widzisz, ale tutaj wracamy do sprawy omawianej wcześniej, czyli
    dostępu policji do różnych danych jeszcze przed kontrolą (czy w
    trakcie), by zweryfikować kierowcę i wiedzieć czy ma uprawnienia
    (punkty), czy ma niezapłacone mandaty, czy samochód jest kradziony,
    czy jest OC, czy może jest niebezpieczny itd.
    Ja jestem (i byłem) za tym, by mieli dostęp do takich informacji
    (tak w moim interesie by mi dupy nie zawracali i w ich, by wiedzieć
    z kim mogą mieć do czynienia), wiele osób tutaj się z tym zgodzić
    nie chciało i miał im papier wystarczyć (który jest łatwo podrobić
    i jego ciąganie ze sobą może być upierdliwe).

  • 280. Data: 2014-01-29 20:51:49
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 11:06:11 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > To ja już dziękuję - musiałbym się poddać amputacji części mózgu by
    > w jakiś sposób zbliżyć się do poziomu twojej argumentacji.
    Nie można amputować części ciała której się nie posiada - elementarne.

    --
    Franc