    Date: Wed, 29 Jan 2014 20:03:37 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    <52e920c4$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcb7iu$lqr$13@node1.news.atman.pl>
    <52e9375f$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcbg7o$9eq$2@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2014-01-29 19:11, AZ pisze:
    > On 2014-01-29, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > No tu nie ma nic ciekawego, niedlugo pewnie bede musial ale jak narazie
    > sporo kasy zostalo u mnie w kieszeni a nie jako jakis zapisek w ZUS ;-)

    Nie wnikam - to grupa motoryzacyjna i twój wybór. Ja na to patrzę
    inaczej, ale to inna sprawa.

    > Ano.

    Widzisz, ale tutaj wracamy do sprawy omawianej wcześniej, czyli
    dostępu policji do różnych danych jeszcze przed kontrolą (czy w
    trakcie), by zweryfikować kierowcę i wiedzieć czy ma uprawnienia
    (punkty), czy ma niezapłacone mandaty, czy samochód jest kradziony,
    czy jest OC, czy może jest niebezpieczny itd.
    Ja jestem (i byłem) za tym, by mieli dostęp do takich informacji
    (tak w moim interesie by mi dupy nie zawracali i w ich, by wiedzieć
    z kim mogą mieć do czynienia), wiele osób tutaj się z tym zgodzić
    nie chciało i miał im papier wystarczyć (który jest łatwo podrobić
    i jego ciąganie ze sobą może być upierdliwe).