  • 91. Data: 2014-01-28 00:14:30
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2014, Artur Maśląg wrote:

    > Jaki masz problem? Odmawiasz przyjęcia mandatu, niech sobie z dowodami
    > do sądu odsyłają.

    W sprawie formalnej.
    W postępowaniu administracyjnym jest możliwe zaaplikowanie zasady
    "najpierw zapłać, a jak chcesz to się odwołuj".
    W żadnym razie nie sugeruję, że tak ma być, ale Twój argument albo
    odnosi się do konkretnej treści przepisu, albo próbuje przenieść
    zasady postępowania karnego (gdzie karany jest WINNY, po wyroku,
    wcześniej można co najwyżej dokonać "zabezpieczenia") na admi-
    nistracyjne, a to nie to samo.
    Patrz egzekucja z ZUS i podatków :)

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2014-01-28 00:21:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Kara administracyjna nie wyklucza dochodzenia odszkodowania od sprawcy.
    > Jak taki bank jeden z drugim do mandatu doliczy "koszty manipulacyjne",
    > to wyjdzie że impreza zrobi się droga ;)
    Ale chyba na drodze postępowania sądowego. Bo nie bardzo chce mi się
    wierzyć, że każdy potulnie wysupła i zapłaci.
    To teraz dodaj do tego niemoc czasową sądów.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 93. Data: 2014-01-28 00:30:49
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/ (crosspost)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Crosspost, powód niżej (przy BTW).
    On Mon, 27 Jan 2014, jerzu wrote:

> [...]
    50 było 90 albo na 90 160 to będzie to ostatnia wyplata tego pracownika w firmie.

    > A jakaś podstawa prawna?

    Dobrowolna zgoda.

    > Bo KP tego nie przewiduje.

    Ale poniesienie kosztów "zażądania sądowego" się nie opłaci.

    BTW: mi wychodzi, że jak firma nie zażąda, skarb państwa będzie miał
    z tego jeszcze bonus.
    Dobrze się dyskusja komponuje z aktualnym wątkiem na .podatki, więc
    dorzucę ;)
    Jak firma nie zażąda od pracownika zwrotu kwoty za mandat, to w sposób
    oczywisty pracownik ma "przychód z nieodpłatnego świadczenia".
    I podatek do zapłaty.
    Oczywiście wydatek na mandat w firmie nie jest kosztem, lecz idzie
    z pieniędzy już opodatkowanych, efektywnie wychodzi "+19%", podatek
    od pracownika-sprawcy jest na czysto podwójnym opodatkowaniem.

    Pamiętacie oskarżenie "karne" za przyznanie się do winy, w którym
    właściciel przyjął mandat za nie swoje wykroczenie (na zdjęciu był
    ewidentnie kto inny)?
    No to teraz będzie inaczej.
    Mandat dla sprawcy, ale skarbowy - za niewykazanie przychodu
    z nieodpłatnego świadczenia na PIT :>
    (oczywiście zakładając, że sprawa wyjdzie, z dowodami)

    pzdr, Gotfryd

  • 94. Data: 2014-01-28 01:37:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 00:30:49 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:
> [...]
    >
    > z nieodpłatnego świadczenia na PIT :>
    >
    > (oczywiście zakładając, że sprawa wyjdzie, z dowodami)

    Czyli jak by nie patrzeć dupa zawsze z tyłu?

  • 95. Data: 2014-01-28 07:35:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 16:33:04 +0100, anacron

    > Jak dostaniesz dwie fotki za nie swoja prędkość
    > i zapłacisz 4000 PLN to wtedy może zdanie zmienisz

    Blablabla, bełkot. To tak jakby stwierdzić, że każdy mandat który dostałem,
    to dostałem z całą pewnością za niewinność. Weź w końcu zejdz na ziemie. Ta
    łapanka która się odbywa jest wynikiem zapotrzebowania większości
    społeczności -- czy ci się to podoba czy nie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 96. Data: 2014-01-28 07:45:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 22:59:02 +0000 (UTC), Budzik

    > Kilka osób poda przykłady ze takie dostało.

    Kilka osób na parę milionów kierowców. Genialnie. I o to się rozchodzi -
    robicie burzę w szklance wody. Błędy i straty się zdarzają wszędzie, jedyne
    o co można powalczyć, to o wyjaśnianie błędów -- tylko czy wtedy nie daje
    się znowu większej furtki dla cwaniaków zapierdalaczy?

    --
    Pozdor Myjk

  • 97. Data: 2014-01-28 07:50:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 22:23:06 +0100, PlaMa

    > chłopie... straciłem do Ciebie resztki szacunku

    To w końcu jesteśmy kwita.

    --
    Pozdor Myjk

  • 98. Data: 2014-01-28 07:51:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 16:32:21 +0100, cumulonimbus

    > Czyli umowa dwustronna wyrzuci do kosza ustawę?
    > No to przeca każdy w miarę roztropny człek,
    > który bd pożyczać auto, też na kolanie
    > se spisze odpowiedni cyrograf.

    No widzisz jakie to proste. Teraz jakoś nie potrafią.
    Dlaczego? Bo mogą sobie wtedy spokojnie robić wała.

    --
    Pozdor Myjk

  • 99. Data: 2014-01-28 07:56:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 18:56:09 +0100, anacron

    > Akurat bo pamiętam, kto wtedy prowadził, w aucie 3 kierowców
    > i każdy w tej trasie prowadził,

    Pewnie na trasie co 15 minut się zmienialiście a w międzyczasie każdy z was
    wyciągał jeszcze auto z rowu?

    --
    Pozdor Myjk

  • 100. Data: 2014-01-28 08:00:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 17:31:20 +0100, RadoslawF

    > A kto zapłaci za kierowcę tira, busa czy autobusu ?
    > Za posiadaczy aut lizingowanych to już wiem kto zapłaci. :-)

    Kierowca. Jak kierowca się właścicielowi nie przyzna, to zapłaci za to
    właściciel. Przecież to proste jak drut zbrojeniowy.

    --
    Pozdor Myjk