  • Data: 2019-07-21 12:30:38
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-07-2019 o 10:59, Budzik pisze:

    > Kiedys serwisowałem samochód u chyba najdrozszego mechanika w okolicy.
    > Wartoscia była dla mnei jego fachowosc i terminowosc.
    > Ale było coraz gorzej. A to jakas rysa po wyjezdzie z warsztatu, a co
    > jakies nakretki zostawione na podszybiu. Zaczał miec chyba za duzo
    > klientów, albo za bardzo sposobały mu sie szybko zarabiane pieniadze.
    > Az raz mnie wkurwił bo po jego naprawie auto jechało gorzej niz
    > wczesniej.
    > Stwierdził ze nie wie dlaczego ale ze sie napracował wiec i tak nalezy mu
    > sie kasa.

    Niby za co - za brak wiedzy i umiejętności?
    Za to może sobie zapłacić sam, w ramach samoszkolenia.

    Kiedyś w ten sposób naciągnęli mnie na nabijanie sprawnej klimy (kilka
    stówek), mimo że przyczyną tego, iż nie działała był spalony bezpiecznik
    - czyli na oko minuta roboty i kilka zł za bezpiecznik.

    Teraz już bym się nie dał tak przerobić.