    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny serwisu
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 21 Jul 2019 08:59:45 GMT

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Cavallino podał definicje jelenia i zdziercy (po drugiej stronie).
    > Nie wiem o kogo pytasz bo odnosiłem się do rozmowy kilku osób z
    > początku wątku.

    Ok, myslałem ze do Macka sie odnosisz.

    > Ja nie. Mam znajomego, także opieram się na jego przykładach. Swoją
    > drogą sam mu wiele razy proponowałem, że skoro notorycznie ma pełny
    > plac i robi 7-19, to żeby podniósł ceny. Jakoś w zeszłym roku
    > podniósł, godziny zmienił 8-17, a z placu niewiele finalnie ubyło -
    > z "notorycznie pełny" zrobiło się "czasami robi się luźniej".

    Jak wszedzie - trzeba znaleźć złoty srodek.
    Moj mechanik tez podnosił ceny regularnie. I tez to rozumiałem.
    Ale ostatnie kilka napraw to juz była przesada. I pewnie nadal bede
    korzystał z jego usług ale juz odrobine bardziej wybiorczo.
    Zadzwoniłem do innego, który ma niestety warsztat troche dalej ode mnie -
    za wymiane czesci za która zapłaciłem 150zł wziałby 50zł. Wczesniej
    wymieniałem to w innym warsztacie i rowniez płaciłem 50zł.

    Gdyby kosztowało powiedzmy 100zł to pewnie tez bym sie nie czepiał,
    zwłaszcza ze dla mnie to ze podjezdzam, mam zrobione na miejscu (a nie
    musze zostawiac samochodu) i ze mam blisko (lub po drodze) tez jest
    wartoscia.

    Kiedys serwisowałem samochód u chyba najdrozszego mechanika w okolicy.
    Wartoscia była dla mnei jego fachowosc i terminowosc.
    Ale było coraz gorzej. A to jakas rysa po wyjezdzie z warsztatu, a co
    jakies nakretki zostawione na podszybiu. Zaczał miec chyba za duzo
    klientów, albo za bardzo sposobały mu sie szybko zarabiane pieniadze.
    Az raz mnie wkurwił bo po jego naprawie auto jechało gorzej niz
    wczesniej.
    Stwierdził ze nie wie dlaczego ale ze sie napracował wiec i tak nalezy mu
    sie kasa. No to mu dałem i wiecej sie nie u niego nie pojawiłem. Cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU