    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cejrowskiego sposob na fotoradary
    Date: Thu, 13 Sep 2012 09:38:04 +0200

    W dniu 2012-09-12 17:47, z pisze:

    > PS. Tak się zastanawiam dlaczego tvny go przez taki długi czas trawią? Czy to jest
    słabość Cejrowskiego czy tvn?

    Podobnie można by zapytać czemu trawią takich czy innych polityków, zapraszają itd.
    Ostatnio widziałem program w którym opozycja atakowała rząd z takich karabinów jak
    Szydło czy Ziobro, a koalicji bronił mistrz wagi ciężkiej w elokwencji - Waledek
    Pawlak :)
    Można by powiedzieć, jawna ustawka przeciw rządowi - nie?

    A może po prostu, popularny w pewnych kręgach obraz tej stacji jako politycznej
    tuby propagandowej jednej opcji jest hmm... nieco uproszczony?
    Tvn z całą pewnością dba o jedno: kasę swoich właścicieli.
    Cejrowski jest popularny, więc przynosi kasę. A i zbytnia stronniczość też nie
    popłaca.