eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCeed'owcy - jak to w końcu jest...?Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ilq1g4$il7$1@inews.gazeta.pl> <ilq20q$c5k$1@usenet.news.interia.pl>
    <4d808c5e$1@news.home.net.pl> <ilq2to$noq$1@inews.gazeta.pl>
    <4d80a720$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <ilqbkr$nc1$1@inews.gazeta.pl>
    <4d80b488$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <ilqgtc$c86$2@inews.gazeta.pl> <ilqhl9$13pd$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <ilqhl9$13pd$1@news2.ipartners.pl>
    Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Date: Wed, 16 Mar 2011 15:36:49 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110316-0, 2011-03-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 21
    Message-ID: <4d80cb00$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.49.178
    X-Trace: 1300286208 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2458 83.25.49.178:53766
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2357012
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    >> Daj spokoj, to taka PMSowa odmiana nastoletniej buntowniczki. "Jestem
    >> taka anty i alternatywna, ze ubieram sie w ciuchy na wage, zeby nie
    >> placic za metki".

    Coś się komuś w główce potrzepało, tacy to sobie kupują 20 letnie BMW, albo
    inne graty, ale ze znaczkiem.
    To jest dokładny odpowiednik ubierania się w szmateksach.

    > Ale jeśli konsument jest w stanie obiektywnie ocenić wartość towaru i
    > spośród
    > równorzędnych wybierze tańszy bez magii metki, to niewiele ma taka postawa
    > wspólnego z byciem nastoletnią buntowniczką anty - logo. IMHO.

    Dokładnie o to chodzi, z dwóch aut w podobnej cenie wybieram to które mi się
    bardziej podoba, względnie które zapewnia mniej wątpliwych atrakcji w
    przyszłości - w zależności od aktualnych potrzeb.
    Ale nie dopłacę z tego tytułu 50% do ceny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: