  • Data: 2011-03-17 12:03:09
    Temat: Re: Ceed'owcy - jak to w ko?cu jest...?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Mar 2011 10:58:07 +0100, AL wrote:
    >wykupujesz kontrakt serwisowy - np. na 5lat
    >- ale to kosztuje dod.kase na starcie i nie wiadomo czy sie zwroci

    Albo szukasz "zryczaltowych kosztow przegladow" i dodajesz sobie w
    myslach do ceny.

    Z tym ze to "nie placiles za nic" to bylo tak ze zuzycie zawieszenia
    jednak nie bylo objete gwarancja, choc wytrzymywalo te 100kkm po
    dziurach - z wyjatkiem lacznikow stabilizatorow w nubirach.

    klocki hamulcowe zmieniano co drugi przeglad za darmo, ale jak zuzyles
    przed 30kkm to jednak trzeba bylo zaplacic z wlasnej kieszeni.
    Przy czym o tyle uczciwi byli ze wprost mowili - jesli to uszkodzenie
    z winy fabryki, np odklejenie okladziny - to wymieniamy bezplatnie.
    Ale jakby wyprodukowali jakas wyjatkowo kiepska partie, albo tloczek
    sie zacinal i zuzyl klocek i tarcze .. to nie wiem czy by sie klient
    wyklocil.

    Tlumik mi pekl przy 35kkm - cos tam mowili przy oddawaniu ze tlumik to
    nie wchodzi w bezplatne utrzymanie, ale w przy odbiorze juz nic o
    fakturze nie wspominali. A szkoda, bom w miedzyczasie zadzwonil do
    fabryki - mieli tam jakies normatywne przebiegi na tlumik i
    amortyzatory, cos 70kkm, wiec mozna sie bylo poklocic.

    To tylko w USA sa wieczyste gwarancje, i potem ta babcia co od 25 lat
    jezdzi jednym autem i nic nie placi :-)

    J.