  • Data: 2011-03-16 15:36:49
    Temat: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    Coś się komuś w główce potrzepało, tacy to sobie kupują 20 letnie BMW, albo
    inne graty, ale ze znaczkiem.
    To jest dokładny odpowiednik ubierania się w szmateksach.

    > Ale jeśli konsument jest w stanie obiektywnie ocenić wartość towaru i
    > spośród
    > równorzędnych wybierze tańszy bez magii metki, to niewiele ma taka postawa
    > wspólnego z byciem nastoletnią buntowniczką anty - logo. IMHO.

    Dokładnie o to chodzi, z dwóch aut w podobnej cenie wybieram to które mi się
    bardziej podoba, względnie które zapewnia mniej wątpliwych atrakcji w
    przyszłości - w zależności od aktualnych potrzeb.
    Ale nie dopłacę z tego tytułu 50% do ceny.