  • Data: 2011-03-16 15:38:45
    Temat: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/03/2011 14:32, Jakub Witkowski wrote:

    > Ale jeśli konsument jest w stanie obiektywnie ocenić wartość towaru i
    > spośród
    > równorzędnych wybierze tańszy bez magii metki, to niewiele ma taka postawa
    > wspólnego z byciem nastoletnią buntowniczką anty - logo. IMHO.

    Sadzac po uporze, z jakim Cavallino walczy z odpowiedzia na niewygodne
    pytania w tym watku, jest w tym sporo ideologii.

    Jesli ktos kupuje samochod jak lodowke - ma dzialac i tyle, to
    calkowicie rozumiem takie podejscie. Pytanie tylko, co taka osoba robi
    na grupie poswieconej motoryzacji, ja nie zagladam na forum milosnikow
    lodowek, jesli wywoluja u mnie tyle samo usmiechu na twarzy, co dupowoz
    u kogos kupujacego go z kalkulatorem.

    Kamil